#71 22 år siden

#69 - LOL! En titel, der antyder at man har den totale magt til at bestemme, hvordan den skide kaffe skal smage - det er faktisk en magtfuld stilling, når man tænker over det!

Men nej, ingen pletskud - El vez har dog ramt rigtig på et af ordene i #68!
Gravatar

#72 McPeter 22 år siden

Lad mig gætte: Assistant?! Så mangler vi så bare at finde ud af hvilken slags?! :-)

Camera?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

#73 22 år siden

nej, men assistant er god nok. Er du kommet hjem fra Spanien og har fået de varmblodede senoritas ud af hovedet, McPeter? Du' sgu da skarpere end du plejer ;)
Gravatar

#74 filmz-Martin Schou 22 år siden

Coffee Assistant?
I'm not left-handed either.
Gravatar

#75 MikkelHJ 22 år siden

PA? Production Assistant/Personal Assistant.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.

#76 22 år siden

#75 - you got it! Så får du da bare serveretten tilbage.
Eric Stoltz er crediteret som cast member og Production Assistant.
Gravatar

#77 MikkelHJ 22 år siden

Thank You! Thank You very much!

Hvad er nummeret på nummerpladen på Orin Scrivellos motorcykel I Little Shop Of Horrors?
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#78 MikkelHJ 22 år siden

Dette spørgsmål lader til at volde en del problemer, og det kan jeg ikke bebrejde nogen, da nummerpladen er meget kort tid på skærmen. Jeg vil gerne være behjælpelig med et hint, så vi kan komme videre. Nummereå på den pågældende nummerplade er på fire cifre. De to første er de samme som Chris Rocks alder og de to sidste er lig med min alder.
Gravatar

#79 lagoni 22 år siden

2724? jeg aner ikke hvor gammel chris rock er, så det er et gæt...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#80 MikkelHJ 22 år siden

Det er ikke rigtigt. Chris Rock er ældre end det.

Skriv ny kommentar: