Well, kigger man på de sprog du nævner vil jeg tro det er mest realistisk vi taler om en svensker... Hvem vil ellers lære svensk hvis det ikke er deres normale sprog?
Hvor mange svenskere kender du så moritz... Jeg mener at kunne huske en svensker fra den der Jean Claude Van damme actionfilm, UNIVERSAL SOLDIER. Mener han hed Dolf Lundgren, så det er mit gæt, baseret på han er svensker og jeg har set ham i en actionfilm.... Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige om han er klog... hehe
Men hvem skulle tro at Dolph Lundgren er klog, altså se på ham, hør på ham. jeps, det er korrekt, det med svensk var nok lidt afslørende. Han er vist født er Sverige men har Amerikansk statsbogerskab, for han har også været på det amerikanske landshold i 5 kamp, hvor han bla. var med til OL.
#111 filmz-Zitter 22 år siden
#112 MadMartigan 22 år siden
#113 filmz-psmadsen 22 år siden
Well, kigger man på de sprog du nævner vil jeg tro det er mest realistisk vi taler om en svensker... Hvem vil ellers lære svensk hvis det ikke er deres normale sprog?
Hvor mange svenskere kender du så moritz... Jeg mener at kunne huske en svensker fra den der Jean Claude Van damme actionfilm, UNIVERSAL SOLDIER. Mener han hed Dolf Lundgren, så det er mit gæt, baseret på han er svensker og jeg har set ham i en actionfilm.... Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige om han er klog... hehe
#114 filmz-Martin Schou 22 år siden
#115 filmz-psmadsen 22 år siden
#116 filmz-Zitter 22 år siden
jeps, det er korrekt, det med svensk var nok lidt afslørende. Han er vist født er Sverige men har Amerikansk statsbogerskab, for han har også været på det amerikanske landshold i 5 kamp, hvor han bla. var med til OL.
#117 MadMartigan 22 år siden
New one...
I hvilken film brugte man Kirk og Spock (fra Star Trek) til at gøre den mandlige hovedrolle overrasket, da han skulle komme ind af en dør...?
#118 filmz-Martin Schou 22 år siden
#119 MadMartigan 22 år siden
#120 filmz-Martin Schou 22 år siden