Det lyder som noget man ku høre i en typisk overdrevet video-basker. Jeg gætter på "Hard Target", med Van Damme. Mener Lance henriksen råber en hel del pompøse linier ud, i den film.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Your Honor, ladies and gentleman of the audience, I don't think it's fair to call my clients frauds. Sure, the blackout was a big problem for everybody. I was trapped in an elevator for two hours and I had to make the whole time. But I don't blame them. Because one time, I turned into a dog and they helped me. Thank you
Normalt skal vi lige godkende, men du har helt ret. Det er fra Rob Zombie's "Texas Chain Saw Massacre på syre" film, House Of 1000 Corpses, en fint underholdende, men absolut ikke god film. Glæder mig meget til Devil's Rejects.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#161 dyg 19 år siden
Hunting humans ain't nothing but nothing. They all run like scared little rabbits. Run rabbit, run - Run rabbit - Run rabbit, run! RUN RABBIT, RUN!
#162 dyg 19 år siden
#163 e-male 19 år siden
Hentyder du til at vi ikke kun ser gode film? ;)
hmm, et skud i tågen:
Wallace and Gromit - curse of the were-rabbit
#164 dyg 19 år siden
#165 NightHawk 19 år siden
#166 dyg 19 år siden
#167 stefsims 19 år siden
Correct me if I'm wrong....
Jeg fortsætter med:
Your Honor, ladies and gentleman of the audience, I don't think it's fair to call my clients frauds. Sure, the blackout was a big problem for everybody. I was trapped in an elevator for two hours and I had to make the whole time. But I don't blame them. Because one time, I turned into a dog and they helped me. Thank you
#168 dyg 19 år siden
#169 Ikari 19 år siden
Ghostbusters
#170 dyg 19 år siden