#10: Uhh, den er også nice. Hvis du ikke har set "Baraka", så skal du næsten tage et kig på BD-versionen. 90 mins visuelt bombardement. Tarsem Singh mødtes før optagelserne af "The Fall" med Robert Fricke, manden bag "Baraka", for at planlægge en del af optagelserne - det kan efterfølgende også godt ses :)
Jeg havde helt glemt en anden lille sag, selvom den med det her tema næsten burde have givet sig selv - Yann Arthus-Bertrands film "Home"
Filmen kan i øvrigt ses gratis på YouTube i 720p - og bestemt også en film alle bør have set - især når den nu også ligger ude til fri afbenyttelse.
#11 - Baraka står bestemt også på min ønskeseddel. Håber dog den falder lidt i pris. :-) Har hørt om Home, men kun set brudstykker af den - kunne være man skulle tage sig tid til at se den snart.
#11 Tommy Kristensen 15 år siden
Jeg havde helt glemt en anden lille sag, selvom den med det her tema næsten burde have givet sig selv - Yann Arthus-Bertrands film "Home"
Filmen kan i øvrigt ses gratis på YouTube i 720p - og bestemt også en film alle bør have set - især når den nu også ligger ude til fri afbenyttelse.
Link til film: http://www.youtube.com/homeproject
#12 McPeter 15 år siden
Har hørt om Home, men kun set brudstykker af den - kunne være man skulle tage sig tid til at se den snart.
#13 Lilyi520 15 år siden
#14 Tommy Kristensen 15 år siden
#15 McPeter 15 år siden
#16 stoffer 15 år siden