Hmmm det er svært ikke, for på den ene side vil man gerne have lavet noget der virkelig viste alt man kunne med at få vist nogle stærke følelser og vist en helt anderledes måde at tænke film på. På den anden side er det mainstream film der når ind til folks hjerter og får en stor betydning. Ville nok lave Batman Begins :) Havde selv gået og tænkt på hvordan den reboot skulle skæres, og selvom Batman Begins er skarp er der lige nogle ting eller ti der måske skulle have været anderledes. Og nå ja, så havde jeg også tjent kassen til at kunne lave lige de film jeg ville bagefter ;) Desuden taler den tid vi lever i virkelig til at man laver en samfundskritisk splatterfilm, ligesom man gjorde i gamle dage ;)
Om film, musik, hygge og hverdagsting :-) på hosjeppe.blogspot.com
Ville gerne have lavet Memento, The Usual Suspects, Se7en, The Game, Casablanca, Goodfellas og Ben Hur. Og Heat så jeg lige kunne sludre venskabeligt med Al, Robert og Val. :-)
Ja og så Martha - en dansk familiefilm der handler om at snyde med regnskabet, drikke tæt og forhandle priser med ludere - sådanne film bliver der sgu' ikke lavet længere. :-)
Hvis jeg var über mega talentfuld (sådan krydsning af leone/eastwood/nolan/jackson/speilberg) kunne jeg vildt godt tænke mig at lave en mega vildt episk 2-3 uger lang Wheel of Time saga.
Ellers nej, selvom jeg tit tænker at jeg burde kunne have lavet en film bedre selvom jeg absolut ingenting ved om hvordan man gør :
'Hunger' er nok den film, jeg har set, der er tættest på min egen filmiske tankegang. Dens poetiske, stiliserede og samtidig meget enkle form og dens behandling af mennesker der indadvendt tackler ekstreme situationer ville jeg dø for at have på mit eventuelle CV, da jeg også tror det ville karakterisere min måde at lave film på. (wow, det lød selvfedt :))
Ellers er 'Lost In Translation' eller 'The Thin Red Line' nok filmENE for mig på et personligt plan. At blive husket for en af dem ville være beyond words.
Sjov tanke, Adis, og nøj hvor har jeg selv ofte leget med den. :)
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
#11 Svagin 14 år siden
#12 filmz-ab 14 år siden
#13 jeppehp 14 år siden
Desuden taler den tid vi lever i virkelig til at man laver en samfundskritisk splatterfilm, ligesom man gjorde i gamle dage ;)
#14 elwood 14 år siden
First thing first... get rid of the kid!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 McPeter 14 år siden
Ja og så Martha - en dansk familiefilm der handler om at snyde med regnskabet, drikke tæt og forhandle priser med ludere - sådanne film bliver der sgu' ikke lavet længere. :-)
#16 BN 14 år siden
Nej.
#17 OxxY 14 år siden
Ellers nej, selvom jeg tit tænker at jeg burde kunne have lavet en film bedre selvom jeg absolut ingenting ved om hvordan man gør :
#18 Spanner 14 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#19 RasmusFL 14 år siden
Ellers er 'Lost In Translation' eller 'The Thin Red Line' nok filmENE for mig på et personligt plan. At blive husket for en af dem ville være beyond words.
Sjov tanke, Adis, og nøj hvor har jeg selv ofte leget med den. :)
#20 BN 14 år siden
*LOL*