^ ^ Enig, The Descent er meget mere uhyggelig end The Thing. På chok effekter og det jeg kalder "billige" gys, som Scream og Paranormal Activity filmene levere i særklasse. De er bare i følge Min overbevisning ikke nyskabende eller specielt "vigtige" for film kulturen. Men må da indrømme jeg var vild med The Descent og har set de to Paranormal Activity film i bio.
#21 Babo84 13 år siden
Det var heller ikke mig der nævnte de to film. Jeg gav bare min vurdering.
Og jeg synes Descent er et must see. Jeg vil da sige at den er mere uhyggelig end the thing.
#22 BN 13 år siden
Hilsen, en mainstream fan
#23 knipsknips 13 år siden
^
Enig, The Descent er meget mere uhyggelig end The Thing. På chok effekter og det jeg kalder "billige" gys, som Scream og Paranormal Activity filmene levere i særklasse. De er bare i følge Min overbevisning ikke nyskabende eller specielt "vigtige" for film kulturen. Men må da indrømme jeg var vild med The Descent og har set de to Paranormal Activity film i bio.
#24 Batsy 13 år siden
Make your self at home :P, men tak har Saving Private ryan og skriver de 2 andre på tak 8p
I'll try to remeber that, skal skrive det over på en anden computer :P
#25 Babo84 13 år siden
nyskabende er den ikke, nej. Men det klarer den fint uden og det vigtigste er, at skidtet virker. Descent har også en uhyggelig stemning.
#26 Babo84 13 år siden
Er Rumrejsen mainstream?
#27 MMB 13 år siden
Det skal jo forstås sådan, at han anbefaler 2001 på trods af at være en mainstream fan. :)
#28 BN 13 år siden
Follow the Foeller ...
#29 knipsknips 13 år siden
Memento
Thank you for smoking
Irrevisible
Moon
Alle film med mindre budgetter, men giver et stort indtryk når filmen er færdig!
#30 Batsy 13 år siden
Moon og thank you for smoking er hvertfald noget der fænger mig, har memento :P, irrevisble kan måske skrives ned :P