Forskellen i billede skulle være enorm... det gælder i øvrigt ALLE kubrik film.. køm ALTID den hvor der står "Digitallt resored and remastered" nede under... ALTID (med undtagelse af Eyes Wide Shut som er den samme disk, bare i nyt cover)
#110, faktisk har jeg set MEGET lidt Batman Beyond (et enkelt afsnit eller to), men efter at have hørt en del om Batman Beyond "spillefilmen": "Return of the Joker", lånte jeg den, og syntes at den var helt fantastisk. Bestemt en af de 5 bedste tegnefilm, jeg nogensinde har set. Herlig mørk og ondskabsfuld, og tillige også "UNRATED" (den er rated PG-13!) :-)
#104, jeg købte for et års tid siden 007 sølv-boksen (http://images-eu.amazon.com/images/P/B00005Q61R.02.IN01.LZZZZZZZ.jpg), som indeholder de første 19 Bond film, inklusive en 20. disc i sin egen DVD jewel-case, som indeholder en del små dokumentarer, som ikke er at finde på de 19 andre discs. Det er den, som du har fat i.
Ok.. som du kan se på min liste, så har jeg "Batman Beyond, The Movie".. Og har også set "Return of the Joker", samt en god portion af serien. Det er helt fantastiske tegnefilm. :)
Jeg kan iøvrigt anbefale "Batman: Mask of the Phantasm", som også er en tegnefilm.. mørk, dyster og generelt RET FED. Og ligesom i "Return of the Joker", lægger Mark Hamill stemme til Jokeren. :)
Jeps, jeg var ret overrasket da jeg havde set den første gang, da jeg fandt ud af at det var Mark Hamill der lagde stemme til Jokeren.. Jeg kunne slet ikke gennemskue hans stemme.
#118 Okay. Synes ikke de er videre spændende, men interesante er de da. Vi så dem i 8. klasse da vores dansklærer var en stor fan af Kieslowski. Fattede ikke rigtigt noget af dem.
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
Jeg synes at den anden del "Hvid" er ganske fremragende men ellers forkommer det mig at Kieslowski ofte er ret overvurderet - særligt af gymnasielærere.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#111 Patriarch 21 år siden
Forskellen i billede skulle være enorm... det gælder i øvrigt ALLE kubrik film.. køm ALTID den hvor der står "Digitallt resored and remastered" nede under... ALTID (med undtagelse af Eyes Wide Shut som er den samme disk, bare i nyt cover)
#112 SpielbergFreak 21 år siden
"Ultimate James Bond DVD Sampler" hvad er det?
#113 The Insider 21 år siden
#104, jeg købte for et års tid siden 007 sølv-boksen (http://images-eu.amazon.com/images/P/B00005Q61R.02.IN01.LZZZZZZZ.jpg), som indeholder de første 19 Bond film, inklusive en 20. disc i sin egen DVD jewel-case, som indeholder en del små dokumentarer, som ikke er at finde på de 19 andre discs. Det er den, som du har fat i.
#114 filmz-Kadann 21 år siden
Ok.. som du kan se på min liste, så har jeg "Batman Beyond, The Movie".. Og har også set "Return of the Joker", samt en god portion af serien. Det er helt fantastiske tegnefilm. :)
Jeg kan iøvrigt anbefale "Batman: Mask of the Phantasm", som også er en tegnefilm.. mørk, dyster og generelt RET FED. Og ligesom i "Return of the Joker", lægger Mark Hamill stemme til Jokeren. :)
#115 The Insider 21 år siden
#116 filmz-Kadann 21 år siden
Jeps, jeg var ret overrasket da jeg havde set den første gang, da jeg fandt ud af at det var Mark Hamill der lagde stemme til Jokeren.. Jeg kunne slet ikke gennemskue hans stemme.
#117 filmz-Daniel_Logan 21 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#118 The Insider 21 år siden
#119 filmz-Daniel_Logan 21 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#120 Benway 21 år siden