okok så vil jeg squ også være med!! DVD: Star Trek-first contact, insurrection, undiscovered country (samler serie) Star Wars 1+2 From Dusk till Dawn Girl Interrupted Terminator 1+2 Predator 1- nr 2. snart på vej ikke Chrys!! ;) The Mummy 2 Alien quadrologien ( sp) Ringenes herre Demolition Man The Perfect Storm Dune Dracula 2001 MIB 1+2 The Cell Det Femte Element Dark Water
VHS: The Ghost and the Darkness The Mummy 1 The Rock True Lies The 6 th Day Pitch Black Die Hard trilogien Apollo 13 Armageddon ( jaja go ahead and laugh) Blade 1 Starship Troopers First Knight Braveheart Hellraiser 1,2,3 Jurassic Park trilogi Mission to Mars Red Planet Storm of the Century The Doors Bram Stokers Dracula Titan AE Disney tegnefilm
Ønskes: Blade 2 Shawshank Redemption Matrix Ice Age Resident Evil Ghosts of Mars Spiderman Deep Blue Sea A Knights Tale Three Kings X-men
Noget rodet ang. medier men vil gerne konvertere men u know los monetos ;) Har også kun film jeg ved jeg ser ofte...Ikke nogle plidderpladder film bare for at have dem...Svært at vælge mellem *skal jeg købe en ny til listen eller udskifte en VHS med DVD*...tuff choise;)
har en masse andet men det er fordi vi ( min familie) deler film...dette er "min" liste:)alt det andet kunne for min skyld blive arkiveret lodret;)
det er ligesom ikke undskyldninger men penge jeg mangler;)og med lidt tålmodighed og købmandsegenskaber kan man faktisk sælge sine VHS på dba.dk...så hvorfor ikke få en skilling ud af det sådan når man nu er en fattigrøv så man kan købe nyt?...bytte mine VHS har faktisk indbragt en ok forøgelse af samlingen-her kan nævnes Dark Water Feet of Flames True Lies The Rock Predator 2 alle DVD og så selvfølgelig nogle VHS men det var med vilje-
VHS: Mørkets Ø Dracula 2001 Bænken I Kina spiser de hunde Humørkortstativ sælgerns søn Red Planet Bram Stokers Dracula Payback Tombstone Den Sidste Actionhelt Sidste Time
gider ikke bruge penge på film på DVD jeg gerne vil have men ikke vil se så tit...prioritering...
mjoh men ikke alle film SKAL bare ses på DVD..imo i hvert fald...jeg tror nok jeg fx ville overleve fint med at se ex Arven *kun* på VHS-så hvorfor betale det dobbelte for en DVD? Ikke alle film bliver set for deres lyd og effektkvali...
#65 Men f.eks. kunne jeg godt tænke mig at se noget ekstramateriale om Arven, idet jeg synes det er en fremragende film, og der falder VHS'er lidt short...
Da jeg startede min DVD-samling (for et lille år tilbage) var det også med forudsætningen om at jeg kun ville have klokkeklare mesterværker i min samling (i forhold til de film jeg i tidens løb havde fået indsamlet på VHS). Men hurtigt fik jeg købt nogle gode billige tilbudsfilm som måske ikke var mesterværker, men som jeg egentlig gerne ville gense, og nu består min samling både af skidt af kanel. Og det gør egentlig ikke noget: Så er der både film til de aftener hvor jeg vil nyde et ægte mesterværk og til de søndage hvor jeg bare vil slappe af med en god gang underholdning.
24 Hour Party People Amadeus An Evening with Kevin Smith Animatrix Back to the Future trilogy boxset Bad Taste Barfly Barry Lyndon Big Lebowski Blood Simple Braindead Bugsy Malone Casablanca Cast Away Charlie’s Angels Chasing Amy Clerks Animated Das Boot Devil in a Blue Dress Dogma Donnie Darko Fargo Get Carter (2000) Hellraiser Henry: Portrait of a Serial Killer Highlander Jay and Silent Bob Strike Back Last Exit to Brooklyn Long Goodbye Matrix Meet the Feebles Moulin Rouge Pretty in Pink Plp Fiction Pusher Red Sonja Reservoir Dogs Saturday Night Fever Shaolin Soccer Still Crazy Superman Superman II Take it Easy Rhings To Do In Denver When You're Dead Three Kings Titanic Unbreakable Wanderers Way of the Dragon
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#61 filmz-Mira 21 år siden
DVD:
Star Trek-first contact, insurrection, undiscovered country (samler serie)
Star Wars 1+2
From Dusk till Dawn
Girl Interrupted
Terminator 1+2
Predator 1- nr 2. snart på vej ikke Chrys!! ;)
The Mummy 2
Alien quadrologien ( sp)
Ringenes herre
Demolition Man
The Perfect Storm
Dune
Dracula 2001
MIB 1+2
The Cell
Det Femte Element
Dark Water
VHS:
The Ghost and the Darkness
The Mummy 1
The Rock
True Lies
The 6 th Day
Pitch Black
Die Hard trilogien
Apollo 13
Armageddon ( jaja go ahead and laugh)
Blade 1
Starship Troopers
First Knight
Braveheart
Hellraiser 1,2,3
Jurassic Park trilogi
Mission to Mars
Red Planet
Storm of the Century
The Doors
Bram Stokers Dracula
Titan AE
Disney tegnefilm
Ønskes:
Blade 2
Shawshank Redemption
Matrix
Ice Age
Resident Evil
Ghosts of Mars
Spiderman
Deep Blue Sea
A Knights Tale
Three Kings
X-men
Noget rodet ang. medier men vil gerne konvertere men u know los monetos ;) Har også kun film jeg ved jeg ser ofte...Ikke nogle plidderpladder film bare for at have dem...Svært at vælge mellem *skal jeg købe en ny til listen eller udskifte en VHS med DVD*...tuff choise;)
har en masse andet men det er fordi vi ( min familie) deler film...dette er "min" liste:)alt det andet kunne for min skyld blive arkiveret lodret;)
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#62 filmz-Kadann 21 år siden
Bar' gør som mig. Jeg forærede de fleste af mine VHS-film væk.. Så havde jeg ikke undskyldninger for ikke at udskifte samlingen mere. ;)
#63 filmz-Mira 21 år siden
Dark Water
Feet of Flames
True Lies
The Rock
Predator 2
alle DVD og så selvfølgelig nogle VHS men det var med vilje-
VHS:
Mørkets Ø
Dracula 2001
Bænken
I Kina spiser de hunde
Humørkortstativ sælgerns søn
Red Planet
Bram Stokers Dracula
Payback
Tombstone
Den Sidste Actionhelt
Sidste Time
gider ikke bruge penge på film på DVD jeg gerne vil have men ikke vil se så tit...prioritering...
#64 Skobbolop 21 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#65 filmz-Mira 21 år siden
Ikke alle film bliver set for deres lyd og effektkvali...
#66 Skobbolop 21 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#67 filmz-Kadann 21 år siden
Det er sikkert det onde junk, men jeg har 50-60 bånd med film på LP liggende, hvor der er nogle ting jeg gerne vil se engang imellem.
#68 skittlez 21 år siden
#69 Kalle Ferm 21 år siden
Jakob
#70 chandler75 21 år siden
24 Hour Party People
Amadeus
An Evening with Kevin Smith
Animatrix
Back to the Future trilogy boxset
Bad Taste
Barfly
Barry Lyndon