Jeg glæder mig til ''Planes'' der er en spin-off til ''Cars'' universet. og glæder mig til at se om den lever op til originalen, da 2'eren var ret dårlig.
''The Fantastic Four'' der bliver udgivet muligvis i 2015, glæder jeg mig ikke særlig til, fordi de 2 første var elendige.
''The Wolverine'' ser jeg også meget til, da Hugh Jackman gjorde et glimrende stykke arbejde i filmen. Wolverine: Origins, X-Men: The Last Stand og de andre film, der stjerner Hugh Jackman var faktisk også ret gode.
Ang Lee's seneste film er Life of Pi, der er en glimrende film, med et budskab om religion.
Hvad synes du om disse 3 film og instruktøren's mange film?
Måske en lidt løs tråd men der er ingen grund til at være en troll, det ødelægger seriøsiteten på forum som bare mindsker lysten til overhovedet at poste noget.
Glæder mig nok mest til rebooten af Fantastic Four, efter den lidt sørgelige tidligere udgave. The Wolverine er jeg lige umiddelbart ligeglad med, synes virkelig ikke at den var noget at råbe hurra for, udover Hugh Jackmans præstation. Har hverken set Cars eller Life of Pie (yum!). Ikke Cars fordi ideen ikke interesserer mig, så det gør Planes heller ikke rigtig. Har endnu ikke fået mig taget sammen til at se Life of Pi, selvom jeg har den liggende.
Måske en lidt løs tråd men der er ingen grund til at være en troll, det ødelægger seriøsiteten på forum som bare mindsker lysten til overhovedet at poste noget
Enig.
AlexMilo (14) skrev:
Har hverken set Cars eller Life of Pie (yum!). Ikke Cars fordi ideen ikke interesserer mig, så det gør Planes heller ikke rigtig. Har endnu ikke fået mig taget sammen til at se Life of Pi, selvom jeg har den liggende.
Kører Life of Pi ikke stadig i biografen? Hvordan kan du så have den på DVD?
Har endnu ikke fået mig taget sammen til at se Life of Pi, selvom jeg har den liggende.
Jeg kan kun anbefale Dem den, selvom Life of Pi-tråden, fortæller at dens sande budskab er at accepterer kannibalisme. Kan jeg fortælle Dem at det ikke er dens eneste budskab, filmen handler også om at de troende skal accepterer de vantro, kan jeg måske sige uden at ødelægge film-oplevelsen for Dem. I min liste ''De bedste film Yellow-TV har set'' er Life of Pi en af mine favoritter, da den er på 100%
#11 Highland Park 11 år siden
#12 Mr. Philosopher 11 år siden
#13 Yellow-TV 11 år siden
Jeg glæder mig til ''Planes'' der er en spin-off til ''Cars'' universet. og glæder mig til at se om den lever op til originalen, da 2'eren var ret dårlig.
''The Fantastic Four'' der bliver udgivet muligvis i 2015, glæder jeg mig ikke særlig til, fordi de 2 første var elendige.
''The Wolverine'' ser jeg også meget til, da Hugh Jackman gjorde et glimrende stykke arbejde i filmen. Wolverine: Origins, X-Men: The Last Stand og de andre film, der stjerner Hugh Jackman var faktisk også ret gode.
Ang Lee's seneste film er Life of Pi, der er en glimrende film, med et budskab om religion.
Hvad synes du om disse 3 film og instruktøren's mange film?
#14 Alex- 11 år siden
Glæder mig nok mest til rebooten af Fantastic Four, efter den lidt sørgelige tidligere udgave. The Wolverine er jeg lige umiddelbart ligeglad med, synes virkelig ikke at den var noget at råbe hurra for, udover Hugh Jackmans præstation.
Har hverken set Cars eller Life of Pie (yum!). Ikke Cars fordi ideen ikke interesserer mig, så det gør Planes heller ikke rigtig. Har endnu ikke fået mig taget sammen til at se Life of Pi, selvom jeg har den liggende.
#15 Yellow-TV 11 år siden
Kører Life of Pi ikke stadig i biografen? Hvordan kan du så have den på DVD?
#16 Yellow-TV 11 år siden
#17 Ericmase 11 år siden
#18 Yellow-TV 11 år siden