Gravatar

#11 ks 21 år siden

Mulholland Drive er en rigtig tænketank ja! Hold op jeg var forvirret da jeg havde set den, har desværre ikke fået investeret i DVD'en. :(
Gravatar

#12 puffin 21 år siden

Lost Highway
Blue Velvet
Pi
(Fear And Loathing In Las Vegas)
(Usual Suspects)
2001: A Space Odyssey
The Elephant Man
Solaris - Begge
Hero
The Shining

Lidt af hvad jeg synes, der ikke er nævnt :)
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!
Gravatar

#13 Slettet Bruger [1718554837] 21 år siden

Mothman Prophecies, vel også (så vidt jeg husker, en stykke tid siden jeg har set den)
Gravatar

#14 Skum 21 år siden

#2: Signs???? hvor giver den stof til eftertanke? jeg synes det var en forfærdelig film pga. slutningen...

http://maddox.xmission.com/signs.html

ellers er jeg enig med resten af listen ;P
w00tness...
Gravatar

#15 ks 21 år siden

#12, Fear and Loathing In Las vegas falder da overhovedet ikke ind under noget af det her ik, ikke efter min mening never the less.

#14, nu er det ikke alle som bryder sig om Signs. Slutningen var lidt svag, men opbygningen af filmen er virkelig god, og den falder helt sikkert ind under den slags film som efterlyses.
Gravatar

#16 puffin 21 år siden

Hvilket også er grunden til jeg satte den i parantes (staves det sådan?), da jeg selv var lidt forvirret over den første gang.
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!
Gravatar

#17 filmz-eztar 21 år siden

Jeg siger mange tak for de mange forslag :D
Jeg vil nu til at se alle disse film i har rekommenderet (staves det sådan?) :)
Gravatar

#18 filmz-Le Samouraï 21 år siden

Skriv også lige Videodrome og eXistenZ med på listen.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#19 Kalle Ferm 21 år siden

Men... eXistenZ er SÅ RINGE!
Den har egentligt en spændende historie... men det hele bliver bare så... kedeligt og forudsigeligt til sidst. Kom igen Jude Law (han er ellers meget god i rollen).
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#20 Morbid 21 år siden

#19 - blasfemi
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.

Skriv ny kommentar: