Gravatar

#71 lyspunkt 20 år siden

Jeg troede den var helt død efter at den mande spin-offs Disney- Dollars- osv.

Desuden troede jeg havde givet et hint i min sidste post, men jeg prøver da gerne med lidt mere.

Hint til den sidste: Der er lavet tre film om denne person, der er opkaldt efter en hund.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#72 rasser 20 år siden

Indiana Jones?
Gravatar

#73 lyspunkt 20 år siden

Tillyke rasser.

Det giver dig retten til at vride din hjerne med at finde et nyt trivia-spørgsmål.

Du er den !
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#74 rasser 20 år siden

Hurra for det.

Da jeg ikke har overskud til at "vride hjernen", kommer hvad jeg vurderer som et let spørgsmål.

Hvem skulle oprindeligt, i stedet for Hugh Jackman, havde spillet den mandlige hovedrolle i Darren Aronofskys kommende film The Fountain?
Gravatar

#75 Vestas 20 år siden

Brad Pitt?
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#76 rasser 20 år siden

Yes indeed.

Give yourself a pat on the back, and quiz away!
Gravatar

#77 Vestas 20 år siden

In December 2003 a group of homeless people in Stockholm, Sweden, started queuing for tickets to a movie, scheduled for premiere in November 2004. They intended to live in tents for a year, outside a movie theater in the city center. This silent protest, aimed to put focus on the situation for the homeless in the Swedish capitol, originated in a statement from a local politician, stating that it is both legal and fully acceptable for fans to go camping for weeks in central Stockholm, to get tickets to a movie premiere.

Hvilken film er der tale om?
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#78 lyspunkt 20 år siden

Return of the king ?
Gravatar

#79 Vestas 20 år siden

#78: Nej, den havde da ikke premiere i november 2004, vel?
Gravatar

#80 myggen 20 år siden

Harry Potter 3?
Kværulant extraordinaire

Skriv ny kommentar: