Gravatar

#41 filmfan 18 år siden

# 39 Ja :-)

Hvis man kan tro på IMDb, så skulle Bjõrk havde startet dagenes filmoptagelser med ordene: "Mr. von Trier, I despise you" og have spyttet på ham.

Det er jo en oplysning, man næsten ikke kan leve foruden.
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#42 Bony 18 år siden

De er et godt par. Lige fucked up begge to.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#43 filmz-Annabel 18 år siden

Ha ha - det anede jeg ikke:)

Nå - denne triviaoplysning faldt jeg over for et par dage siden, og den, synes jeg, udgør en ligeså skør quiz som ovenstående.

Kan I huske den forfærdelige komedieserie "The Golden Girls" ("Panter Tanter"), der vist kørte på TvDanmark for nogle år siden? Hvilken meget berømt instruktør har spillet med i den, og hvad spillede han?
Mens vi venter på trancendensen
Gravatar

#44 jessup 18 år siden

Jeg gætter på Ron Howard men det er nok ikke skørt nok til dig:) - jeg ved dog ikke hvad han skulle spille.
This is just until June
Gravatar

#45 filmz-Annabel 18 år siden

Det er slet, slet ikke skørt nok. Rollen er i øvrigt også skør. Det hele er skørt! Skørt, skørt, skørt...
Gravatar

#46 Benway 18 år siden

Jeg mener at Cheech Marin var med på et tidspunkt?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#47 filmfan 18 år siden

Det er et rent gæt det her:

Spielberg? og rollen: måske en gammel flamme?
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#48 jessup 18 år siden

George Romereo og han spiller præst ?
This is just until June
Gravatar

#49 filmz-Annabel 18 år siden

Gode gæt - men nej.

Hints: Han er meget, meget, meget kendt. Og rollen er som én, der er i rollen som én, hvis mellemnavn er Misery :)
Gravatar

#50 Steffan Rasmussen 18 år siden

Rob Reiner?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: