Gravatar

#201 Spanner 18 år siden

Det må være den med spøgelset. Jeg kan aldrig huske hvad den hedder. Med Mark Ruffalo
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#202 Benway 18 år siden

Just Like Heaven?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#203 chuck 18 år siden

Jep, Benway serveretten er vist din :o)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#204 Benway 18 år siden

Et aktuelt spørgsmål:

Biljagten i "French Connection" bliver for det meste anset som den bedste nogensinde. Filmens instruktør William Friedkin har to gange forsøgt at matche den. I hvilke to film?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#205 jessup 18 år siden

Den ene bliver et gæt da heg ikke har set den - "Jade" (scenen i det kinesiske optog - mener det var chainatown)

Den anden er jeg mere usikker på - "To Live and Die in L.a.". Jeg har ikke set den, men er blevet belært på at den er Friedkin essential i en tråd herinde et sted.
This is just until June
Gravatar

#206 Benway 18 år siden

Det er helt rigtigt. "To Live and Die in L.A." er IMO udmærket og bestemt værd at se, men jeg synes nu ikke den er i klasse med f.eks. "French Connection".
Gravatar

#207 chuck 18 år siden

Sjovt spørgsmål mine bud ville have været Jade og Cruising (Den handler om bøssemiljøet, men titlen fik mig på biltanker)
Gravatar

#208 Benway 18 år siden

#207 Ja, den var også ret oplagt. :)
Gravatar

#209 jessup 18 år siden

Hvilken Mike Nichols film tror i Pauline Kael sagde følgende om?:"A grimly purposeful satire about depersonalization and how we use each other sexually as objects, and, in Mike Nichols' cold, slick style, it is like a neon sign that spells out the soullessness of neon."
This is just until June
Gravatar

#210 chuck 18 år siden

Carnal Knowledge

Skriv ny kommentar: