Gravatar

#101 chuck 18 år siden

#100 Fordi Kubrick er alle steder ligesom Chuck Norris
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#102 jessup 18 år siden

Kirk Douglas og Burt Lancaster har spillet sammen i 6 film - nævn 2 (Dead Men Don't Wear Plaid tæller ikke).
This is just until June
Gravatar

#103 Benway 18 år siden

Tough Guys og Gunfight at OK Corral.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#104 jessup 18 år siden

jeg skulle nok have spurgt om 4 film - den er din.
This is just until June
Gravatar

#105 Benway 18 år siden

Wyatt Earp har være portrætteret et utal af gange i film og tv-serier. Nævn fire skuespillere der har spillet ham.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#106 elwood 18 år siden

damm jeg kan kun to 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#107 Benway 18 år siden

#106 Hvis du kigger ovenover, så er det måske et hint om en mere... :)
Gravatar

#108 Steffan Rasmussen 18 år siden

Kurt Russell
Kevin Costner
Burt Lancaster
James Garner
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#109 Benway 18 år siden

Rigtigt. Det var faktisk præcis de fire jeg havde i tankerne.
Gravatar

#110 Steffan Rasmussen 18 år siden

Garners er lidt obskur. Det er noget med en aldrende Wyatt Earp er konsulent på en film, hvor der så sker et mord. Så skal han løse det, sammen med en af skuespillerne, spillet af Bruce Willis. Kan ikke huske hvad den hedder.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: