Gravatar

#191 Spanner 18 år siden

doh! Jeg tænkte bare at det var Burton og så måtte Johnny Depp automatisk være med :)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#192 Vestas 18 år siden

Ligesom The Usual Suspects slutter også American Beauty med en Kevin Spacey voice-over. I The Usual Suspects er de sidste ord "He's gone". Hvad er de sidste ord i American Beauty?
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#193 Steffan Rasmussen 18 år siden

I'm Dead?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#194 Verbal 18 år siden

...someday you will.
And like that... he's gone.
Gravatar

#195 Vestas 18 år siden

#194 Ja... næsten. "You will someday" er det helt rigtige svar. Du fortsætter.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#196 Verbal 18 år siden

Okay. Jamen så lad os hoppe over i det danske.

Fra hvilken film stammer Tømmerflåde sketchen, med Dirch Passer og Kjeld Petersen?
Gravatar

#197 Steffan Rasmussen 18 år siden

Jeg var lige forbi min lokale SuperBest, og her havde de en Kjeld&Dirch film til salg for en halvtredser, så den bliver mit gæt.

Vi er allesammen tossede.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#198 chuck 18 år siden

Poeten og lillemor?
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#199 Verbal 18 år siden

Ingen af dem.
Gravatar

#200 e-male 18 år siden

Pigen og vandpytten?
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."

Skriv ny kommentar: