#210 Okay det med filmkundskab er lidt spøjst. Jeg læste "Dans, dans, dans" og tænkte, at det kunne blive til en meget fed art-film, og den tanke var jeg ikke ene om, det ærgelige er bare, at Murakami ikke deler den opfattelse ;o)
Michelangelo Antonioni ville være blevet 95 i dag, men døde jo desværre 30. juli. Han har fået to Oscar-nomineringer for hvad?
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Det er da lidt af en foræring, men jeg klager ikke.
Udover Sidney Lumets æresoscar i 2005 er han blevet nomineret til 4 oscar i Best Director og 1 i kategorien "Best Writing, Screenplay Based on Material from Another Medium" nævn alle 5 film .
I kategorien "Best Writing, Screenplay Based on Material from Another Medium" har filmen Treat Williams i hovedrollen og en royal titel indgår i titlen.
#211 chuck 18 år siden
Jeg læste "Dans, dans, dans" og tænkte, at det kunne blive til en meget fed art-film, og den tanke var jeg ikke ene om, det ærgelige er bare, at Murakami ikke deler den opfattelse ;o)
Michelangelo Antonioni ville være blevet 95 i dag, men døde jo desværre 30. juli. Han har fået to Oscar-nomineringer for hvad?
#212 jessup 18 år siden
Den anden ved jeg ikke
#213 Steffan Rasmussen 18 år siden
#214 jessup 18 år siden
#215 chuck 18 år siden
Du får den.
#216 jessup 18 år siden
Udover Sidney Lumets æresoscar i 2005 er han blevet nomineret til 4 oscar i Best Director og 1 i kategorien "Best Writing, Screenplay Based on Material from Another Medium" nævn alle 5 film .
#217 chuck 18 år siden
Network
Dog Day Afternoon
#218 chuck 18 år siden
#219 jessup 18 år siden
#220 jessup 18 år siden