Forfatteren til Braveheart hedder Wallace til efternavn. Jeg kan bare ikke komme på hvad han hedder til fornavn, men jeg mener det er noget, der starter med "R" og jeg gættede på Richard.
Jeg ved den var nomineret, men jeg er ret sikker på at #92 har ret i sit gæt
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Måske en kende svær - but here it goes. Harold Pinter (manus), Joseph Losey (Instruktør) og Dirk Bogarde (skuespiller)har arbedet sammen på 2 film i de nævnte professioner - hvilke to?
Losey vandt Jurien specialpris i Cannes for filmen så det var ikke ulykkeligt da han tilfældigvis ikke vandt The golden Globe for filmens nominering i Best English-Language Foreign Film - jeg ved ikke om du forstår sådan en lille én (hint-hint).
#91 Steffan Rasmussen 18 år siden
#92 jessup 18 år siden
#93 BN 18 år siden
hehe, spørgsmålet lød: "Hvem vandt en Oscar for Bedste originale (written directly for the screen) manuskript i 1996?"
... hvorpå I foreslår, at den person der vandt for at skrevet bedste originale manuskript var selve Braveheart alias William Wallace!
;-D
#94 Spanner 18 år siden
Jeg misforstod i #86 og skrev hvilken film jeg troede det måske kunne være.
bn rettede mig i #87
Forfatteren til Braveheart hedder Wallace til efternavn. Jeg kan bare ikke komme på hvad han hedder til fornavn, men jeg mener det er noget, der starter med "R" og jeg gættede på Richard.
Jeg ved den var nomineret, men jeg er ret sikker på at #92 har ret i sit gæt
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#95 chuck 18 år siden
Randall Wallace er en hat! We Were Soldiers er 2002s dårligste film. Dog lavede han et mesterværk i 2001 med Pearl Harbor, hehe.
#96 jessup 18 år siden
#97 chuck 18 år siden
#98 jessup 18 år siden
#99 chuck 18 år siden
#100 jessup 18 år siden