Gravatar

#111 Steffan Rasmussen 18 år siden

Jo jo da.

Rambo II awards
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#112 chuck 18 år siden

Okay, det burde man måske havde gættet pga Sly, men jeg er ikke så stærk i ældre Razzie Awards. De kom først rigtig i bevidstheden efter Paul Verhoevens geniale stunt.

Jon Polito har medvirket i hvilke 5 film af The Coens?
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#113 Spanner 18 år siden

The Man Who Wasn't There
Miller's Crossing
The Big Lebowski
Barton Fink
Hudsucker Proxy
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#114 chuck 18 år siden

Jepper ba-depper
Gravatar

#115 Spanner 18 år siden

Jeg kan ikke lige komme på noget så turen er up for grabs
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#116 rockysds 18 år siden

Hvilken bog læser moren i starten af "Donnie Darko", og hvilken film ser Donnie og Gretchen i biografen? (Bonus, hvis man ved hvilken film, det oprindeligt skulle have været.)
Det var tid til et in-movie spørgsmål.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#117 b e c h 18 år siden

Hun læser "IT"

Og filmene er: Evil Dead og Last temtation of Christ...

Bonusen tror jeg ikk jeg kan klare!
Gravatar

#118 rockysds 18 år siden

#117 Right you are. Men ser de egentlig "The Last Temptation of Christ"? Jeg husker det kun som, at den er reklameret for udenfor biografen... (Har dog ikke set Director's Cuttet endnu, og kan desuden sagtens huske forkert ;)

Mht. bonusen: Oprindeligt havde Richard Kelly planlagt at bruge "C.H.U.D." i stedet for "Evil Dead", men de var ikke i stand til at få sikret sig rettighederne, og endelig lod Sam Raimi dem bruge "Evil Dead"-klippene gratis.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#119 b e c h 18 år siden

Man ser ikke, at de ser Last Temptation..., men der står uden for biografen at det er en double feature - så mon ikk den har rullet før Evil Dead? you never know...

Spørgsmål:

Marla Singers telefon nummer i Fight Club er 555-0134, hvilken anden karakter, i en film fra 2000 har samme telefon nummer?
Gravatar

#120 chuck 18 år siden

#119 Maximus Decimus Meridias, hehe.

Nej, jeg gætter på Leonard i Memento.

Det kunne også være Jared Letos karakter i Requiem for a Dream, men hans karakternavn kan jeg ikke huske :o)

Skriv ny kommentar: