Gravatar

#131 rockysds 17 år siden

Jeg må krybe til korset og indrømme, at jeg har overset en skuespiller fra "Pride and Prejudice"-filmen fra 1940, så der altså 13.

Hint 1: Antal skuespillere der mangler fra de forskellige film: "Pride and Prejudice" 2005 (1), "Mansfield Park" (1), "Sense and Sensibility" (1) og "Pride and Prejudice" 1940 (3)

Hint 2: Manuskriptforfatteren, der medvirkede i en af filmene, har seneste skrevet manuskriptet til remaket af en film fra 1970'erne.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#132 Steffan Rasmussen 17 år siden

Harold Pinter? remaket er Sleuth, og han var nomineret for The French Lieutenant's Woman.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#133 rockysds 17 år siden

#132 Korrekt, han havde rollen som Sir Thomas Bertram i "Mansfield Park".
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#134 rockysds 17 år siden

De resterende navne er:

Brenda Blethyn – Pride and Prejudice
Imelda Staunton – Sense and Sensibility
Greer Garson – Pride and Prejudice
Edna May Olivier – Pride and Prejudice
Edmund Gwenn - Pride and Prejudice

Det er din jessup med flest navne.
Gravatar

#135 Steffan Rasmussen 17 år siden

Doh ... Var ellers lige kommet i tanke om Brenda Blethyn :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#136 jessup 17 år siden

Chris Cooper og David Strathairn har lavet henholdsvis 4 og 7 film med John Sayles. Men i hvilke to film spiller de sammen i en John Sayles film?
This is just until June
Gravatar

#137 chuck 17 år siden

Hmm, jeg kan kun komme på to film: Honeydripper og Passion Fish
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#138 jessup 17 år siden

De er begge forkerte, vi skal tilbage til slut 80er og start 90er - hvis det kan hjælpe nogle.

Et hint mere - james earl jones spiller med i den fra 80erne.
This is just until June
Gravatar

#139 jessup 17 år siden

Den ene film fra 1991 hedder City of ....
Den fra 1987 hedder direkte oversat "vennebil"

Grundet den manglende interesse store hints.
This is just until June
Gravatar

#140 jessup 17 år siden

Jeg vælger at give et nyt spørgsmål. Hvad hedder den film fra 1989 intrueret at Dennis Hopper men som også fik instruktørbetegnelsen "Alan Smithee"?
This is just until June

Skriv ny kommentar: