Gravatar

#221 Steffan Rasmussen 17 år siden

Spanner?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#222 Spanner 17 år siden

Jaeh...

I hvilke to film spiller Chuck Norris sammen med William Sanderson (ham fra Blade Runner)?

Den ene vil nok være besværlig. Jeg kan hjælpe med at den er fra 1996 og har en score på IMDB på 2.1
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#223 Steffan Rasmussen 17 år siden

Det er ham der spiller J.F. Sebastian i Blade Runner, ikke?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#224 Steffan Rasmussen 17 år siden

Kender ikke så mange Chuck Norris film. Jeg er rimelig sikker på, at William Sanderson ikke er med i Delta Force eller Missing in Action, så jeg gætter på den eneste anden Chuck film fra firserne jeg kan komme i tanke om, nemlig McQuade, eller hvad den fulde titel nu er. (Det er da den, hvor han kører sin begravede bil op fra graven, ikke?)
Gravatar

#225 Spanner 17 år siden

Det er ham, der spillede JF Sebastian i Blade Runner og E.B Farnum i Deadwood.

Lone Wolf McQuade er korrekt som den første.

Den anden får lige til i morgen til at stå og simre. Det kan jo være, at der er en stor Chuck nørd et sted.
Gravatar

#226 Steffan Rasmussen 17 år siden

Chuck, måske :-)

Selvom jeg godt ved, at det er Chuck Palahniuk hans nick-name er taget efter.
Gravatar

#227 chuck 17 år siden

Last Man Standing er fra 1996, men jeg tvivler på, at den har en rating på 2.1 og at Chuck Norris er med. Skal vi ikke bare sige, at det var et jævnt elendigt bud :)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#228 Spanner 17 år siden

Det var et pænt skidt bud, men et bud trods alt.

Jeg tror ikke den bliver gættet, så turen går til Solhanne.

Filmen, der er tale om er Forest Warrior
Gravatar

#229 MikkelHJ 17 år siden

Puha, mind mig ikke om Forest Warrior. Den havde jeg lykkeligt glemt alt om. Jeg havde ikke set den før, men alligevel tog jeg den med til en videoaften med gutterne. "Hvor slem kan den være?", tænkte jeg, "Chuck Norris har jo hovedrollen."

Vi havde lige set De Skrigende Halse, og så stod den på Chuck Norris. Den lagde da meget godt ud, men så kom børnene på banen, og alt var tabt.
Chuck Norris som skovens åndelige beskytter, der kan forvandle sig til en bjørn, en ulv og en ørn, går i ledtog med en gruppe kække børn i kampen mod en gruppe overdrevent karikerede skurke
Det lyder umiddelbart ikke som en særlig god film, og det er det heller ikke.

Jeg er bange for, at mit ry som filmconnoisseur led midlertidig skade den dag. Og dog... I det mindste var filmens mange ufrivilligt komiske indslag til stor moro.

Det er efterhånden et par år siden, og jeg har ikke set den siden da. Sådan tror jeg faktisk, det skal forblive.

Hvis jeg nu bare kunne få fingrene i en ordentlig udgivelse af Sorority Babes in the Slimeball Bowl-O-Rama
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#230 Spanner 17 år siden

...Eller Nymphoid Barbarian in Dinosaur Hell

Men tilbage til quizzen :)

Skriv ny kommentar: