Gravatar

#41 Steffan Rasmussen 17 år siden

Sydney Poitier? Det var da der omkring han vandt sin.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#42 jessup 17 år siden

nej - jeg kommer med hints i morgen hvis den ikke er gættet.
This is just until June
Gravatar

#43 Spanner 17 år siden

Martin Landau var nomineret og vandt for Ed Wood i 1995 mener jeg
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#44 Steffan Rasmussen 17 år siden

Jeg mener den i 1995 var Landaus første Oscar-sejr.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#45 chuck 17 år siden

Hold kæft, jeg har gået og tænkt som en sindssyg, da jeg først havde læst det som to gange birolle. Paul Scofield vandt for A Man for All Seasons - som også vandt for Bedste film. Han var nomineret for Quiz Show i 1995.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#46 jessup 17 år siden

#45 kan godt forstå misforståelsen - det er rigtigt.
This is just until June
Gravatar

#47 chuck 17 år siden

I 1992 vandt Anthony Hopkins og Jodie Foster for Bedste mandlige og Bedste kvindelige hovedrolle, men hvem vandt for birollene det år?
Gravatar

#48 Steffan Rasmussen 17 år siden

Nu kan jeg ikke lige huske hvornår My Cousin Vinny er fra, men det er der omkring, så jeg gætter på Marisa Tomei for den kvindelige.
Gravatar

#49 chuck 17 år siden

My Cousin Vinny er fra 1992, så Tomei fik først sin Oscar i 1993.
Gravatar

#50 Steffan Rasmussen 17 år siden

Øv. Til gengæld tror jeg, jeg har fat i den mandlige. City Slickers er fra 1991 så hut jeg hvisker, så Mr. One-Arm-Push-Up aka. Jack Palance må være den mandlige.

Skriv ny kommentar: