Jeg var rimelig bitter, da hun måtte lade rollen gå til Jodie Foster. Det havde været en langt bedre film med Kidman, da karakteren er meget feminin. Hvilket Fincher også selv har givet udtryk for, men ak den er da okay.
Karakteren Ardelia Mapp fra "Silence of the Lambs" spilles af hvilken sort skuespillerinde? Hun har også instrueret Caveman's Valentine og senest Talk to Me. Hun er gift med Vondie Curtis-Hall, og så får I ikke mere at vide om hende :o)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Caveman's Valentine ... Det er den med Samuel L. Jackson ikke? Den har vist kørt i rotation på TV2Film på det seneste, men hvem der har instrueret aner jeg ikke. Kan sagtens huske hvordan hun ser ud fra The Silence of the Lambs, men hvad hun hedder har jeg ingen ide om.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#11 Benway 17 år siden
#12 rockysds 17 år siden
#13 Steffan Rasmussen 17 år siden
#14 chuck 17 år siden
#15 Steffan Rasmussen 17 år siden
#16 chuck 17 år siden
Karakteren Ardelia Mapp fra "Silence of the Lambs" spilles af hvilken sort skuespillerinde? Hun har også instrueret Caveman's Valentine og senest Talk to Me. Hun er gift med Vondie Curtis-Hall, og så får I ikke mere at vide om hende :o)
#17 Steffan Rasmussen 17 år siden
#18 chuck 17 år siden
#19 BN 17 år siden
det er ikke Whoopi Goldberg ...
#20 chuck 17 år siden