Jeg mener oscar startede omkring 1930 - du ved det bedre - så der er omkring 9 år at løbe på - jeg mener der er en eller anden tidlig borgerkrigs film der hedder noget med Beau et eller andet - den er blevet genindspillet - har ikke enanelse om den har vundet Oscar - jeg kan ikke uden at bruge IMDB.
Jeg har ikke ville tage It happen on night frem af posen - for di den ikke er en krigsfilm - det var den første der vandt de fem store oscars, efter den gøgereden og efter den Ondskabens Øjne - den er altså fra før 34-37 - eller et af de år? - den er fanme svær.
# 115 - uden brug af IMDB hjælper det ikke mig meget - man kan næsten ikke lade være med at gå alle store film igennem fra 1929 - 1936 - kan nææææææsten ikke lade være.
Jeg blev nød til at slå den op - kender selvfølgelig titlen - men har ikke set den - den kostede 1.2 mio$ at lave dengang så ved i det. Jeg er ude af dette lille spil - satans:)
#111 jessup 19 år siden
#112 jessup 19 år siden
#113 jessup 19 år siden
#114 jessup 19 år siden
#115 MikkelHJ 19 år siden
#116 jessup 19 år siden
#117 chuck 19 år siden
#115 Nej, det er han ikke.
#118 jessup 19 år siden
#119 chuck 19 år siden
Så går vi længere frem i tiden. Hvilke to skuespillere kan senest prale af at vinde bedste mandlige og kvindelige hovedrolle for samme film?
#120 Verbal 19 år siden