Gravatar

#111 jessup 19 år siden

Jeg mener oscar startede omkring 1930 - du ved det bedre - så der er omkring 9 år at løbe på - jeg mener der er en eller anden tidlig borgerkrigs film der hedder noget med Beau et eller andet - den er blevet genindspillet - har ikke enanelse om den har vundet Oscar - jeg kan ikke uden at bruge IMDB.
This is just until June
Gravatar

#112 jessup 19 år siden

Den hedder Beau Geste (1939) - og det er ikke den.
This is just until June
Gravatar

#113 jessup 19 år siden

Jeg har den: Le Grande Illusion ?- ----jeg opgiver.
This is just until June
Gravatar

#114 jessup 19 år siden

Jeg har ikke ville tage It happen on night frem af posen - for di den ikke er en krigsfilm - det var den første der vandt de fem store oscars, efter den gøgereden og efter den Ondskabens Øjne - den er altså fra før 34-37 - eller et af de år? - den er fanme svær.
This is just until June
Gravatar

#115 MikkelHJ 19 år siden

Jeg ved godt, han er producer, men David O. Selznick skulle vel ikke være involveret?
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#116 jessup 19 år siden

# 115 - uden brug af IMDB hjælper det ikke mig meget - man kan næsten ikke lade være med at gå alle store film igennem fra 1929 - 1936 - kan nææææææsten ikke lade være.
This is just until June
Gravatar

#117 chuck 19 år siden

Det er en filmatisering. Den blev også genindspillet i 1979 af Delbert Mann.

#115 Nej, det er han ikke.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#118 jessup 19 år siden

Jeg blev nød til at slå den op - kender selvfølgelig titlen - men har ikke set den - den kostede 1.2 mio$ at lave dengang så ved i det. Jeg er ude af dette lille spil - satans:)
This is just until June
Gravatar

#119 chuck 19 år siden

Lewis Milestone var manden jeg ledte efter, for Intet nyt fra Vestfronten.

Så går vi længere frem i tiden. Hvilke to skuespillere kan senest prale af at vinde bedste mandlige og kvindelige hovedrolle for samme film?
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#120 Verbal 19 år siden

Jack Nicolson og Helen Hunt for "Det bliver ikke bedre".
And like that... he's gone.

Skriv ny kommentar: