Gravatar

#161 jessup 19 år siden

på trods af min hjælp i #160 kunne det åbenbart ikke gættes. Alarmsystemet hedder "Suralarm".

Her er en ny: den skuespiller som var Tony Laceys kæreste i "Annie Hall" debuterede i hvilken legendarisk roadmovie? Filmen jeg leder efter er instrueret af en af en af Reservoir Dogs executive producers som også var ukrediteret second unit director på Robocop.

This is just until June
Gravatar

#162 dolphinfriendly 19 år siden

#161 Nogen skal jo komme med buddet - "Easy Rider"?

Gravatar

#163 jessup 19 år siden

#161 forkert - du får et nyt clue - jeg regnede ikke med at den blev gættet at once. De siger ikke ret meget i filmen. Det er nærmest to biler der har hovedrollen da det er deres modelnavne og andre bilers modelnavne der bliver brugt om hovedpersonerne.

Af en "user" på IMDB bliver den kaldt roadmoviens svar på "2001"

Det er Beach Boys medlemmets Dennis Wilson første og eneste film.

Harry Dean Stanton har en lille rolle i filmen. Der er en scne hvor han græder fordi hans "Broke Back" tilnærmelser mod en af bilejerne betyder at hans lift bliver afbrudt.

Den havde præmiere samme år som en anden legndarisk roadmovie "Vanishing Point" som senere blev genindspillet med Viggo Mortensen i 1997 i en tv version.
This is just until June
Gravatar

#164 jessup 19 år siden

Rob Zombie har lavet en sang om filmen hvis titel er filmens titel.
This is just until June
Gravatar

#165 jessup 19 år siden

Filmen jeg leder efter er "out of print" den bliver solgt på Amazon fra 75 $.
This is just until June
Gravatar

#166 Captain Vallo 19 år siden

Rob Zombie ...
Biler ...
Hmm ...
Two Lane Blacktop?
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#167 jessup 19 år siden

Jep - den hvor celloiden brander over til sidst ligesom i Gremlins 2. jeg fyrede lige min sidste clue af:) - Den er din
This is just until June
Gravatar

#168 Captain Vallo 19 år siden

Har sgu' ikk' set den - sorry.
Jeg gættede ud fra dit hint med den ærværdige Mr. Zombie ...

Vi bliver ved Rob Zombie, tror jeg ...

Flere af karaktererne i House of 1000 Corpses har nogle ualmindeligt velklingende navne.
Men hvordan kom Rob Zombie på dem?
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#169 jessup 19 år siden

Er det noget med legetøj, sportsudstyr - Captain Spaulding - som i Spaulding baseball bats - har ikke andet bud. Og det er jo ligesom ikke en årsag.
This is just until June
Gravatar

#170 jessup 19 år siden

For helvedet - ham Marx Brothers eksperten i Devils Rejects - deres navne er taget fra Marx Brothers filmene.
This is just until June

Skriv ny kommentar: