Der refereres kraftigt til denne film i første halvdel af Family Guy-episoden "Wasted Talent" i en sådan grad, at enkelte scener og plot-elementer er direkte kopieret fra originalen, og sangene blot har fået ændret teksten.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Det er fuldstændig korrekt. Lad mig i den forbindelse sige, at det er en god film, og at jeg foretrækker Gene Wilders Willy Wonka frem for Johnny Depps.
Der lader til at være frit slag i bolledejen, så træd nærmere og forfat et spørgsmål.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Hvilken amerikansk film fra 1967 minder Get Carter meget om - ikke i stil men i historien - mange engelske anmeldere pointerede det i deres anmeldelser da Get Carter havde præmiere.
#181 jessup 19 år siden
#182 MikkelHJ 19 år siden
Der refereres kraftigt til denne film i første halvdel af Family Guy-episoden "Wasted Talent" i en sådan grad, at enkelte scener og plot-elementer er direkte kopieret fra originalen, og sangene blot har fået ændret teksten.
#183 elwood 19 år siden
i FG handler det bare om The Pawtucket Brewery.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#184 MikkelHJ 19 år siden
Det er ellers det afsnit, jeg tænker på. Det er mit yndlingsafsnit.
#185 filmz-dondupont 19 år siden
#186 MikkelHJ 19 år siden
Der lader til at være frit slag i bolledejen, så træd nærmere og forfat et spørgsmål.
#187 jessup 19 år siden
Jeg ved det er et lidt løst spørgsmål osv.
#188 jessup 19 år siden
#189 jessup 19 år siden
#190 Captain Vallo 19 år siden
Det er meget muligt, at Get Carter lagde sig tæt op af Point Blank.
Alligevel blev Point Blank "genindspillet" i 90'erne.
Under hvilken titel?
then why is my arse
the perfect height for kicking?