This Property Is Condemned (1966) Jeremiah Johnson (1972) The Way We Were (1973) Three Days of the Condor (1975) The Electric Horseman (1979) Out of Africa (1985) Havana (1990)
Solhanne du fortsætter med imponerende fem rigtige, og så snakker vi ikke om dit bud på The Great Gatsby :)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
#35 - Forsøgte såmænd bare at gætte på en masse Redford film hvor jeg ikke kendte instruktøren. Vidste det ikke kunne være:
All the President's Men - Pakula The Natural - Barry Levinson (Mener jeg) Sneakers - Phil Alden Robinson Spy Game - Tony Scott The Horse Whisperer - Ham selv Indencent Proposal - Adrian Lyne
Så gættede jeg bare løs fra de jeg kunne komme i tanke om.
Nåmen vi skal have et nyt spørgsmål, og inspireret af chuck, kommer et i samme kategori:
Spike Lee har instrueret John Turturro 8 gange. Og da de ligger lidt tættere på nutiden, og dermed må formodes at være lidt lettere at huske, skal vi have 7 af de 8.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#31 wimmie 17 år siden
Skeloboy eller Chuck tager den.
#32 chuck 17 år siden
#33 Steffan Rasmussen 17 år siden
3 Days of the Condor
Out of Africa
Barefoot in the Park
Jeremiah Johnson
The Electric Horseman
The Great Gatsby
Havana
#34 jessup 17 år siden
#35 chuck 17 år siden
Jeremiah Johnson (1972)
The Way We Were (1973)
Three Days of the Condor (1975)
The Electric Horseman (1979)
Out of Africa (1985)
Havana (1990)
Solhanne du fortsætter med imponerende fem rigtige, og så snakker vi ikke om dit bud på The Great Gatsby :)
#36 Steffan Rasmussen 17 år siden
All the President's Men - Pakula
The Natural - Barry Levinson (Mener jeg)
Sneakers - Phil Alden Robinson
Spy Game - Tony Scott
The Horse Whisperer - Ham selv
Indencent Proposal - Adrian Lyne
Så gættede jeg bare løs fra de jeg kunne komme i tanke om.
Nåmen vi skal have et nyt spørgsmål, og inspireret af chuck, kommer et i samme kategori:
Spike Lee har instrueret John Turturro 8 gange. Og da de ligger lidt tættere på nutiden, og dermed må formodes at være lidt lettere at huske, skal vi have 7 af de 8.
#37 Åkepool 17 år siden
Har ikke set så forbandet mange Spike Lee film og jeg kan ikke huske ham i de få jeg har set, men så er vi da igang :)
#38 Spanner 17 år siden
Mo' Better Blues
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#39 Steffan Rasmussen 17 år siden
#40 jessup 17 år siden
resten er gæt:
she hates me
girl 6