Gravatar

#71 lagoni 17 år siden

42!
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#72 Steffan Rasmussen 17 år siden

17
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#73 HonoDelLoce 17 år siden

Hmm..

Jeg er da virkelig skuffet !

Anyways.. Det kan da også være total ligegyldigt, hvis ikke der er nogen der er interesserede..

IMdB siger 7.. Lewis Wilson, Robert Lowery, Adam West, Michael Keaton, Val Kilmer, George Clooney og Christian Bale..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#74 chuck 17 år siden

Der må jeg rette dig, for Lewis Wilson og Robert Lowery har ikke spillet Batman i spillefilm, men i serier.

Svaret er derfor 5.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#75 HonoDelLoce 17 år siden

Nu bruger jeg jo bare IMdB's oplysninger, som beskriver dem som "Live Action Movies"..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#76 Ikari 17 år siden

Svaret er nok nærmere seks.

I "Looney Tunes: Back in Action" (som trods alt er live-action) forekommer, der også få scener med Batman (spillet af en ukendt skuespiller?) og Burton-batmobilen...
Gravatar

#77 BN 17 år siden

og næste spørgsmål lyder?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#78 chuck 17 år siden

#76 Uncredited Batmanroller er der sikkert flere af i filmhistorien, men det er dejligt, at du tør stå ved din ekspertviden om Looney Tunes ;)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#79 filmz-Polonium222 17 år siden

Sker der noget i denne her quiz?
Gravatar

#80 BN 17 år siden

Nå, men så snupper jeg den.

Kan du - uden at snyde med imdb.com og google - svare på følgende spørgsmål:

Hvilken kendt skuespiller var oprindelig udvalgt til at spille rollen som Chris Shiherlis i Michael Mann-filmen "Heat"? (Der er at tale om den rolle, som Val Kilmer endte med at spille.)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: