okay... Så fik alligevel lejlighed til at udnytte det spørgsmål jeg fandt på. Det om handler Terry Gilliams "12 monkeys":
Hvilken film inspirerede David & Janet Peoples (manuskriptforfatterne bag "12 monkeys" til at skrive "12 monkeys"? Og hvad var det specielle ved filmen de var inspireret af?
Det var La Jetee. Det specielle ved netop denne film er, at der ikke er nogen "levende" billeder, men at den består af en række fotografier. Den har det tilfælles med 12 Monkeys, at den omhandler en mand, der rejser i tiden, og bliver vidne til sin egen død. Tror jeg nok... Det er jo ikke just en af de film, som de genudsender ustandseligt på TV3.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Okay, da jeg undervuderede filmz brugere sidst, vil jeg nu stramme lidt op. Dette spørgsmål er lidt sværere. Fra hvilken film stammer citatet nedenunder. Det er den allersidste replik fra filmen..:
"Your choice is simple: join us and live in peace, or pursue your present course and face your obliteration. We shall be waiting for your answer. The decision rests with you"
#81 filmz-JuuL 21 år siden
Hvilken film inspirerede David & Janet Peoples (manuskriptforfatterne bag "12 monkeys" til at skrive "12 monkeys"? Og hvad var det specielle ved filmen de var inspireret af?
Måske lidt tricky - men fyr løs
#82 Captain Vallo 21 år siden
Det specielle ved netop denne film er, at der ikke er nogen "levende" billeder, men at den består af en række fotografier. Den har det tilfælles med 12 Monkeys, at den omhandler en mand, der rejser i tiden, og bliver vidne til sin egen død.
Tror jeg nok... Det er jo ikke just en af de film, som de genudsender ustandseligt på TV3.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#83 filmz-JuuL 21 år siden
U're up Captain
#84 Captain Vallo 21 år siden
Hvad er Sloths foretrukne chokoladebar?
(Svaret skal gives som quote, tak!)
then why is my arse
#85 filmz-JuuL 21 år siden
Totalt humor-film!
#86 Captain Vallo 21 år siden
Quotet er AOK. Hit it, Juul!
then why is my arse
#87 filmz-JuuL 21 år siden
Fra hvilken film stammer citatet nedenunder. Det er den allersidste replik fra filmen..:
"Your choice is simple: join us and live in peace, or pursue your present course and face your obliteration.
We shall be waiting for your answer. The decision rests with you"
#88 Spanner 21 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#89 filmz-Martin Schou 21 år siden
#90 lagoni 21 år siden