Han har ikke noget fornavn, kan huske at det blev diskuteret helt vildt en gang i et SW forum, og man kom vist frem til, at han i nogle bøger eller tegneserier har et fornavn, men det var vist en misforståelse/fejl fra forfatternes side. Kan dog ikke huske hvad det var for et navn.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Jeg har nu googlet det fordi jeg kom i tvivl, og fundet ud af hvad nogle 'troede' han hed, og det er ikke Ethel. Kunne desværre ikke finde den tråd, hvor jeg en gang for længe siden havde læst det i, mener dog at det var en officiel SW tråd...
Hele diskussionen er vist baseret på, at Lucas havde kaldt den nuværende karakter Palpatine noget andet i et script-udkast til de første SW film, og det navn er så senere blevet fejlagtigt brugt som et fornavn.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#61 Michael Andersen 21 år siden
#62 filmz-Kadann 21 år siden
#63 filt 21 år siden
#64 filmz-vassago 21 år siden
#65 21 år siden
#66 filt 21 år siden
#67 Zelle 21 år siden
The Dark Lord Ethel strikes again ;)
#68 filmz-vassago 21 år siden
Jeg har nu googlet det fordi jeg kom i tvivl, og fundet ud af hvad nogle 'troede' han hed, og det er ikke Ethel. Kunne desværre ikke finde den tråd, hvor jeg en gang for længe siden havde læst det i, mener dog at det var en officiel SW tråd...
Hele diskussionen er vist baseret på, at Lucas havde kaldt den nuværende karakter Palpatine noget andet i et script-udkast til de første SW film, og det navn er så senere blevet fejlagtigt brugt som et fornavn.
#69 Captain Vallo 21 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#70 filt 21 år siden