De spiller brødre! (Parvist altså) :) Simon og Hans Gruber (Irons og Rickman) fra "Die Hard"-filmene. Madsen og Travolta = Vega brødrene ("Pulp Fiction" og "Resevoir Dogs")
Og så må Divoff og Remar vel også være et brødrepar (men kan ikke lige komme på hvilken film det skulle være).
Må indrømme den var ret svær, da man skulle gætte hvad de havde til fælles. Spørgsmålet skulle mere have lydt: Hvad har følgende skuespillere parvist til fælles?
Jo, men den blev jo først gættet (hvis mit gæt da er rigtigt), da der blev nævnt, at de skulle sættes op parvis. Ellers kunne alle de vilde bud jo have fortsat i en uendelighed: f.eks. ingen af dem har et 'g' i deres navn, eller ingen af dem har medvirket i Paris Hilton videoen - og mange, mange flere gode, men forkerte bud ;)
#51 filmz-Martin Schou 21 år siden
I skal kigge lidt mere på, hvilke figurer, de har spillet.
#52 Captain Vallo 21 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#53 MadMartigan 21 år siden
#54 filmz-Martin Schou 21 år siden
Men det er lidt tricky - det skal jeg gerne indrømme. Også derfor jeg kun har fundet seks navne.
#55 Spanner 21 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#56 filmz-Martin Schou 21 år siden
#57 davenport 21 år siden
#58 Ikari 21 år siden
Simon og Hans Gruber (Irons og Rickman) fra "Die Hard"-filmene.
Madsen og Travolta = Vega brødrene ("Pulp Fiction" og "Resevoir Dogs")
Og så må Divoff og Remar vel også være et brødrepar (men kan ikke lige komme på hvilken film det skulle være).
Må indrømme den var ret svær, da man skulle gætte hvad de havde til fælles. Spørgsmålet skulle mere have lydt: Hvad har følgende skuespillere parvist til fælles?
#59 HelmerJ 21 år siden
#60 Ikari 21 år siden
Ellers kunne alle de vilde bud jo have fortsat i en uendelighed: f.eks. ingen af dem har et 'g' i deres navn, eller ingen af dem har medvirket i Paris Hilton videoen - og mange, mange flere gode, men forkerte bud ;)