Gravatar

#21 lyspunkt 20 år siden

#20 Det kunne det da - og det er det skam også. Den udkom efter SWI, hvor Lucas ellers havde sagt at dét var den første digitale film, men Vidocq var optaget før.

Your turn Evermind
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#22 evermind 20 år siden

I'M THE SMARTEST MAN ALIVE!! - og Vidocq er en lækker film! :P

Okay, jeg ved ikke, om det her spørgsmål har været oppe før, men her er en nem lille en:

Hvem var oprindeligt på tale til rollen som Marty McFly i Tilbage Til Fremtiden?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#23 HelmerJ 20 år siden

Det var da Eric Stolz så vidt jeg husker
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#24 evermind 20 år siden

Namely! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#25 HelmerJ 20 år siden

hvilket mærke er klatreselen der går i stykker i åbningsscenen af Cliffhanger.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#26 HelmerJ 20 år siden

Det var ikke mange gæt.
Svar: Black Diamond

Quiz status: Up for grab!
Gravatar

#27 lyspunkt 20 år siden

Beklager. Jeg var ellers på vej for at kigge efter.
Det er jo lidt svært med trivia. For enten ved man det eller også er man totalt lost.

Jeg vil da godt prøve alligevel.
Før DVD var Laserdisc mediet man skulle have for at få digital billede og lyd. På den front var Laserdiscen Mediet i mere end 20 år.

Men hvilken film var den sidste der blev udgivet ?
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#28 Ikari 20 år siden

[*Revival of thread*]
...Tid til hint, lyspunkt? ;)
Gravatar

#29 lyspunkt 20 år siden

Det er svært at hinte, men vi taler blockbuster fra 1999
Gravatar

#30 Ikari 20 år siden

"The Matrix"?

Skriv ny kommentar: