#20 Det kunne det da - og det er det skam også. Den udkom efter SWI, hvor Lucas ellers havde sagt at dét var den første digitale film, men Vidocq var optaget før.
Your turn Evermind
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Beklager. Jeg var ellers på vej for at kigge efter. Det er jo lidt svært med trivia. For enten ved man det eller også er man totalt lost.
Jeg vil da godt prøve alligevel. Før DVD var Laserdisc mediet man skulle have for at få digital billede og lyd. På den front var Laserdiscen Mediet i mere end 20 år.
Men hvilken film var den sidste der blev udgivet ?
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
#21 lyspunkt 20 år siden
Your turn Evermind
#22 evermind 20 år siden
Okay, jeg ved ikke, om det her spørgsmål har været oppe før, men her er en nem lille en:
Hvem var oprindeligt på tale til rollen som Marty McFly i Tilbage Til Fremtiden?
#23 HelmerJ 20 år siden
#24 evermind 20 år siden
Namely! :)
#25 HelmerJ 20 år siden
#26 HelmerJ 20 år siden
Svar: Black Diamond
Quiz status: Up for grab!
#27 lyspunkt 20 år siden
Det er jo lidt svært med trivia. For enten ved man det eller også er man totalt lost.
Jeg vil da godt prøve alligevel.
Før DVD var Laserdisc mediet man skulle have for at få digital billede og lyd. På den front var Laserdiscen Mediet i mere end 20 år.
Men hvilken film var den sidste der blev udgivet ?
#28 Ikari 20 år siden
...Tid til hint, lyspunkt? ;)
#29 lyspunkt 20 år siden
#30 Ikari 20 år siden