Gravatar

#131 myggen 20 år siden

Hov, glemte helt at komme med mit bud, for jeg mener jeg har hørt det her før:

Max von Sydow?

Mener også han er den eneste, der har spillet begge roller.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#132 lyspunkt 20 år siden

#131 Din klæbehjerne skuffer dig ikke, Myg.

Hr.Sydow spillede Jesus I "Greatest Story Ever Told" og Djævelen, under navnet Leland Gaunt, i "Needful Things".

Turen går (nok en gang) videre til Myggen.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#133 myggen 20 år siden

Det er da kun 2. gang i umindelige tider, så helt velfungerende er min hjerne vist ikke. Jeg kender i øvrigt ikke nogen af filmene :)

Nå, anyways, hvad skal man finde på... Okay, det bliver et Bond-spørgsmål:

Hvem er den eneste skuespiller, der har spillet overfor alle 5 Bond'er?

Og som bonusspørgsmål, hvad er hans navn i filmene?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#134 lyspunkt 20 år siden

Edit
Desmond Llewellyn = Q ?
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#135 Yoda 20 år siden

Desmond Llewelyn som Q
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#136 filmz-kaad79 20 år siden

Desmond Llewelyn = Q
-
"Even artichokes have hearts"
Gravatar

#137 Yoda 20 år siden

Smart træk, at du gik bort fra Pleasence! ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#138 lyspunkt 20 år siden

#137 Jeg giver gerne turen videre til dig, da jeg jo havde tænkt på en anden til at starte med ;) (derfor "edit")
Gravatar

#139 Yoda 20 år siden

Lad os vente på bekræftelse, så må du gerne tage bolden. ;-)
Gravatar

#140 myggen 20 år siden

Det er selvfølgelig sagelig Desmond, men Q er ikke hans navn, det er hans 'kodenavn'. Er nogen friske på at gætte/huske hvad hans navn er, så er det nu, ellers må yoda og lyspunkt slås om hvem der kom først.
Kværulant extraordinaire

Skriv ny kommentar: