Pjat, men for min skyld er det lige meget hvad vi skal se ... bare det ikke er The Fast and The Furious 78 :) Big Fish lyder ikke helt tosset, selvom jeg godt nok rigtig har set meget på den...men jeg er frisk..challenge me my god people :)
#93 Ja efter jeg har set traileren virker den da meget griner :) men jeg ved ikke helt om det er en jeg vil se sammen med filmz.dk :) tror mere det er søndag eftermiddag med tømmermænd jeg vil se den.
Så er vi kommet et skridt videre :-) Vi satser på at arrangementet bliver afholdt i den sidste weekend i april dvs. 27/28. april 2004 i København fra kl. 12.00 til ??? :-)
Jeg skal derfor bede alle, som er interesseret at maile navn, adresse, samt e-mail adresse, hvor jeg kan sende program mv. til [email protected]. I vil fremover modtage info fra denne adresse ligesom alle spørgsmål og forslag bedes sendt hertil.
#91 cyberzed 20 år siden
Inviterer du, hehe.
Pjat, men for min skyld er det lige meget hvad vi skal se ... bare det ikke er The Fast and The Furious 78 :) Big Fish lyder ikke helt tosset, selvom jeg godt nok rigtig har set meget på den...men jeg er frisk..challenge me my god people :)
#92 filmz-Asta 20 år siden
Filmene i #9 er ok med -bortset fra Kill Bill of course...:-)
-
#93 HelmerJ 20 år siden
#94 cyberzed 20 år siden
#95 dyg 20 år siden
#96 filmz-Alex De Large 20 år siden
#97 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Så er vi kommet et skridt videre :-) Vi satser på at arrangementet bliver afholdt i den sidste weekend i april dvs. 27/28. april 2004 i København fra kl. 12.00 til ??? :-)
Jeg skal derfor bede alle, som er interesseret at maile navn, adresse, samt e-mail adresse, hvor jeg kan sende program mv. til [email protected]. I vil fremover modtage info fra denne adresse ligesom alle spørgsmål og forslag bedes sendt hertil.
Jeg håber på, at høre fra/se mange af jer.
Filmlig hilsen
Per
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#98 lagoni 20 år siden
#99 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***