Jamen, jeg venter stadig på at få at vide, hvorfor det ikke kan blive et officielt arrangement? Jeg forstår altså ikke lige det der med at det ikke må være for fastlagt? -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
->Admins: Jeg troede lidt at I netop havde valgt lidt fra at stå for et filmz.dk arrangement fordi I ikke rigtigt havde tid og overskud til det, men at I var friske hvis der var andre der tog sagen i egen hånd?! Hvad havde I så evt. forventet?! Og hvilke dele er det der er for 'fastlagte' ved det kommende arrangement? Dato, sted, events, etc?! Håber da under alle omstændigheder at I måske alligevel har lyst til at dukke op... :-)
#61 cyberzed 20 år siden
#62 filmz-Asta 20 år siden
-
#63 cyberzed 20 år siden
Det vil min helt sikkert også :) Hun var skuffet nok da hun fandt ud af at jeg er den eneste af hendes møgunger der kan få kirkebryllup
#64 filmz-Asta 20 år siden
-
#65 cyberzed 20 år siden
Min søster hoppede ud af skabet lige her før jul, og så vidt jeg husker så er registrerede partnerskaber ikke anerkendt af kirken
Damn vi er røget off-topic :)
#66 filmz-Asta 20 år siden
Jamen, jeg venter stadig på at få at vide, hvorfor det ikke kan blive et officielt arrangement? Jeg forstår altså ikke lige det der med at det ikke må være for fastlagt?
-
#67 McPeter 20 år siden
Håber da under alle omstændigheder at I måske alligevel har lyst til at dukke op... :-)
#68 davenport 20 år siden
Det kunne da være interessant at få et svar på?
#69 filmz-Asta 20 år siden
-
#70 Corgan 20 år siden