Gravatar

#21 Yoda 19 år siden

Desværre Lagoni, det er ikke SOS!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#22 Yoda 19 år siden

Her er der et nyt billede
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#23 Yoda 19 år siden

Kan i øvrigt fortælle, at filmen er en amerikansk/tysk co-produktion fra 2002...
Gravatar

#24 chandler75 19 år siden

"Eksperimentet"?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#25 Yoda 19 år siden

Nej, heller ikke.
Gravatar

#26 NightHawk 19 år siden

Det er fra politi filmen "Dark Blue", som foregår i og omkring gadeoptøjerne i L.A. som udsprang af Rodney King sagen.

Ok film, der dog taber en hel del af intensiteten på gulvet pga. den ærgelige og klicheprægede afslutning.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#27 elwood 19 år siden

#26 og her kunne det så være fedt, hvis der blev sagt Nej Desværre 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#28 NightHawk 19 år siden

# 27 -

Det ville være ret pinligt, jo. Men jeg er 100 % sikker. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#29 Yoda 19 år siden

Videre til fætter guf, der gættede rigtigt.
Gravatar

#30 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 26 jeg kunne nu personligt bedre lide "Narc" :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: