Gravatar

#11 lagoni 21 år siden

Nu vil jeg absolut ikke nedgøre filmz.dk, men hvis man græder over at siden ikke virker, bør man nok revurdere sine prioriteringer her i livet...

:)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12 The Insider 21 år siden

#11, I find your lack of faith disturbing ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#13 filmz-Slowazz 21 år siden

The Insider: Hvad sker der den 23??
Slowazz by Name, Slowazz by Nature
Gravatar

#14 chandler75 21 år siden

# 13 Så kommer det nye Prodigy album. Som i øvrigt er blevet sablet ned overalt ;)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#15 Scherlund 21 år siden

og med god grund. Det er det ringeste jeg endnu har hørt fra Prodigy. Jeg er ked af at ødelægge manges forventninger, men nu er jeg selv kæmpe prodigy-fan og jeg mener at det må være deres ringeste album indtil vidre :(
Gravatar

#16 The Insider 21 år siden

Personligt synes jeg det er rigtig godt. Ikke nær så godt som "Jilted" (naturligvis) men bedre end "Experience" og "The Fat of the Land". Det er dejligt, at de (læs: han) ikke bare har valgt at gentage sig selv fuldstændig efter 7 år.
War. War never changes.
Gravatar

#17 Slettet Bruger [1052297482] 21 år siden

Det er i hvert fald lidt anderledes, selv om man stadig godt kan kan genkende stilen...
Gravatar

#18 chandler75 21 år siden

De par numre jeg har hørt fra det indtil videre minder lidt om Howletts mix-album "The Dirtchamber Sessions" - altså sådan lidt old school break-beats...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: