Gravatar

#11 Bruce 14 år siden

#10 Swiftly and with style, som grækerne siger! :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#12 Sweetiebellefan 14 år siden

Gode minder fra dengang inden Newzmedia.

Næste år kan vi holde en kæmpestor fødselsdagsfest!
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#13 Bobby Singer 14 år siden

Ja jeg er nu også ganske godt tilfreds med det nuværende design, det var bare lidt sjovt at se hvor meget det har ændret sig.
Idjit
Gravatar

#14 Thomsen 14 år siden

Det var sjovt at se igen.

Jeg tror faktisk, at jeg var med allerede i 2002. Jeg mener dog ikke, at jeg var med fra starten. Som jeg husker det, så var vi flere, der søgte herover, efter at filmreactor.net, Egmonts gamle filmside, blev lukket ned. Jeg kan dog ikke længere huske, hvem de andre var. Gi-joe måske?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#15 davenport 14 år siden

Narniabæver er inde på noget: Filmz burde fyre en KÆMPE fest af næste år! Nu har vi andre jo gjort vores, så mon ikke Johnny kunne finde et hul i budgettet til et brag af et arrangement?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16 johnny_newz 14 år siden

#15 Ja, det burde fejres - men problemet ligger nok mest i at der netop er et hul i budgettet :o).. Vi tager det med på et af de næste møder, så ser vi om ikke der kan arrangeres noget.

Iøvrigt helt enig i, at I har gjort en masse og det er vi også taknemmelige for. Vi følger selvfølgelig løbende med her i fora, og følger udviklingen på området generelt. Det seneste års tid i Filmz-regi for mit vedkommende er gået med udviklingen af Filmz TV, så vi forsøger også at gøre vores til at Filmz løbende er "med på beatet". Sjovt at se, hvor meget det har udviklet sig siden 2002.

Skriv ny kommentar: