Okay ... Nu har jeg fået mig en ide om, hvor I gerne vil mødes henne og hvorfor, men nu vil jeg godt høre lidt om hvormange penge I vil betale for et arrangement ???
Med hensyn til indhold har jeg masser af ting, så det bliver ikke noget problem at strikke et program sammen.
Jeg er også klar til noget arrangement. Odense ville, mærkeligt nok, passe mig fint :) Men kan da også rejse lidt for at deltage. Alt efter hvordan og hvorledes så kunne jeg nok godt smide en 150-200 efter det. Det passer jo næsten med en god biotur.
Jeg vil sige 100-150, så alle kan være med, men det skulle man da også nok komme langt for. #24: Hvis du nu slap for at rejse, kunne du så ikke være den der fandt stedet at være?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#25 jeg vil da begynde at lede med det samme. Dog er jeg ikke s[ kendt i Odense, så jeg kender alle fif'ene.
Som tidligere nævnt kunne en ide, være at starte en forening. Jeg mener nemlig at kommunen så har pligt til at finde et sted til arrangementet. Dette vil dog typisk være en gymnastiksal på en skole. Hvis det har interesse kan jeg da godt begynde at undersøge foreningsbestemmelserne. Dog kræver det jo at der er nogen der vil være med til at starte det op og garanteret lave en masse papirarbejde.
#21 filmz-Wacker 20 år siden
Spøjs
http://www.samarit.dk
#22 gi-jones 20 år siden
#23 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Med hensyn til indhold har jeg masser af ting, så det bliver ikke noget problem at strikke et program sammen.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#24 Scherlund 20 år siden
#9 Dips for en plads på/i sengen!
Jeg er også klar til noget arrangement. Odense ville, mærkeligt nok, passe mig fint :) Men kan da også rejse lidt for at deltage.
Alt efter hvordan og hvorledes så kunne jeg nok godt smide en 150-200 efter det. Det passer jo næsten med en god biotur.
#25 gi-jones 20 år siden
#24: Hvis du nu slap for at rejse, kunne du så ikke være den der fandt stedet at være?
#26 filmz-Wacker 20 år siden
http://www.samarit.dk
#27 Scherlund 20 år siden
Som tidligere nævnt kunne en ide, være at starte en forening. Jeg mener nemlig at kommunen så har pligt til at finde et sted til arrangementet. Dette vil dog typisk være en gymnastiksal på en skole. Hvis det har interesse kan jeg da godt begynde at undersøge foreningsbestemmelserne. Dog kræver det jo at der er nogen der vil være med til at starte det op og garanteret lave en masse papirarbejde.
#28 stefsims 20 år siden
Jeg har fundet denne lille samling links om foreninger.
#29 filmz-Asta 20 år siden
#30 davenport 20 år siden
Og jeg vil hellere end gerne være med i foreningen Filmz :)