Gravatar

#21 gi-jones 20 år siden

Jeg kunne sagtens være frisk. Men nogen skal tage initiativet, finde stedet og frem for alt; VÆLGE FILMENE. Vi skal ikke være 30 mennesker om at bestemme det :)

Det eneste vi skal bruge derudover er et godt pizzaria.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#22 filmz-Wacker 20 år siden

/me vælger også at bruge /me for at fortælle at /me rækker en hånd op.

Sæt igang
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#23 DarkLight 20 år siden

Fredag - Eftermiddag/Aften
Regn med at folk kommer fra arbejde o.l., så det er svært at planlægge det store forkromede. Jeg tænker umiddelbart et par uforpligtende film, samt store mængder alkohol :)

Lørdag - Morgen/Formiddag
Tyvstjålet fra Zulu: Tømmermændstema. Aktionfilm eller andet der glider let ned. Junk og Cola i stride strømme. Personligt er jeg ultra-gnaven, når jeg har ondt i håret, og det kan kun formidles på overstående måde.

Lørdag - Eftermiddag
Hovedet skal igang igen. Man kunne evt tage en interlektuel film. Hvad end det skal betyde.

Lørdag - Aften
Primetime. 2 film der rykker igennem. Enten frisk fra produktionen(så nye de færeste har ser dem) eller totale klassikere. Personligt gider jeg ikke drikke (så meget) her. Offentlig transport og mig er ikke venner, når jeg har ondt i hovedet.

Søndag - Morgen
Her gider folk erfaringsmæssigt ikke mere. Man vil hjem. Kollektiv oprydning, gruppekram og gråd i døren.

Generelt
Alkohol. Jeg er indstillet på at der kommer folk i alle aldre, og det er forsåvidt ok med mig. Jeg er gammel nok til at være total uviden om unges(14-17) alkohol-vaner. Jeg vil være ked af at have forældre i røret mandag morgen fordi Ole-førstegangsfuld skulle more sig fredag nat.
Ydereligere kan det give problemer, hvis det er en skole vi finder som stedet. Man plejer ikke at må have alkohol sådanne steder. Kort sagt; Vi finder ud af på forhånd om der må drikkes eller ej. Begge beslutninger er fint med mig.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#24 filmz-Wacker 20 år siden

Er der ikke nogle der er spejdedere, eller med i en sportsforening et sted, så de kan låne deres lokaler unden penge
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#25 Scherlund 20 år siden

#23 det virker som et godt forslag til hvordan et evt. arrangement kan foregå.

Hvis man laver en forening så skal kommunen hvor foreningen har hjem sted skaffe plads til dem. Dette bliver for det meste en gymnastiksal på en skole. Der er dog forskellige regler for om der må drikkes øl og om der må soves de forskellige steder. F.eks. Kan man godt låne/leje lokaler på SDU. Men man må ikke sove der.

Om der skal serveres/nydes alkohol skal selvfølgelig aftales på forhånd. Men jeg vil gætte på at et evt. forbud vil holde mange væk. Ikke fordi vi alle skal vælte rundt i en ordentlig vælter (det er vel et film arrangement). Men mere fordi at det nærmest er en uskreven regel at der skal en enkelt øl eller to på bordet ved sådanne arrangementer.

Et andet punkt der helt sikkert skal gennemarbejdes er udstyr. Jeg har intet i mod at tage mine ting med. Men jeg tvivler på at det bliver særlig sjovt at bruge mit lorte fjernsyn. Det eneste jeg tror der kan blive nogenlunde tilfredshed om er mine fronthøjtalere. Det er jo bare ikke nok. Vi snakker jo om vi skal have fat i en projektor, samt noget ordentligt lyd. Det ender jo nok med at der er nogle stykker der skal stille deres udstyr til rådighed. Da det sikkert er begrænset hvor mange der er villige til at splitte deres opsætning ad og fragte det alt for langt vil placeringen af arrangementet mere eller mindre komme til at afhænge af hvor udlånerne bor.

Når alt dette er sagt så vil jeg da håbe at vi kan få noget stablet på benene og jeg er altid klar til at give en hånd med.

Gravatar

#26 noget 20 år siden

/me rækker også en hånd op. Nemlig.
Gravatar

#27 MuManden 20 år siden

Jeg kunne da også være fisk på sådan et arrengement.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#28 JannikAnd 20 år siden

Frisk?
Gravatar

#29 MuManden 20 år siden

#28 Lol, ja selvfølgelig er jeg ikke en fisk! hehe

http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#30 filt 20 år siden

#29, du dukker bare op i et fiskekostume!
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid

Skriv ny kommentar: