#19 - det du spørger om, er det om det skal være et filmz.dk-arrangeret arrangement også for andre, eller om det kun skal være for de 3000 filmz.dk-brugere eller om det kun skal være for os der nu lige skriver sammen om at mødes herfra forummet?!
Noget af det jeg synes der kunne være sjovt var at få ansigt på nogle af de faste brugere og det kommer jeg jo nok til uanset hvordan du mener?! :-)
Mht. seriøsitet, så må det helst gerne have lidt indhold, men jeg synes stadig der gerne må være sjov og ballade og plads til også at drikke en øl sammen (ved ikke rigtigt om det giver mening?!). Tror det jeg forsøger at sige er at det ville være fint hvis der var nogle der havde noget fornuftigt at fortælle os, og det er også fint at se en eller flere film, men at der også skal være plads til at 'mingle' lidt... :-)
Glæder mig til at høre lidt mere om nogle af dine ideer og hvad du ellers har fået af inputs... ellers kan du jo også lige skrive hvis det er.
#21 - Mine kontakter har lovet at finde ud af noget uanset om vi bliver mange eller få, men de vil bare gerne vide lidt mere før de binder sig for noget.
Jeg er helt frisk på at mødes - også de få af os som bor i København og omegn, som de sidste par uger har diskuteret frem og tilbage. om det så kun er til en omgang film og lidt mad eller hvad vi nu kan finde ud af.
De inputs jeg har fået indtil nu har bl.a. været: Rundvisning på studier, DR, foredrag om et bestemt emne eller person for blot, som sagt, at nævne et par af dem.
Jeg er sikker på at uanset hvor mange vi bliver, så skal vi nok få det sjovt :)
det lyder godt, hvis det bliver til noget skulle man da overveje at tage hele den lange vej til hovedstaden. Jeg synes det ville være rart hvis man muligvis måtte tage en ven med, kender en dle der interesserer sig for film og ikke er brugere her. Jeg kender ingen herinde i virkeligheden, så jeg ville nok føle mig lidt lost
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#23 - nu har jeg så været i spanien de sidste 5 måneder uden at kende nogen som helst - det kan altså sagtens lade sig gøre at ta afsted på egen hånd uden at miste forstanden helt....eller....ok - det var måske et dårligt eksempel! :-D
Ej, for min skyld ingen alarm - har selv en filminteresseret ven der bare er almindelig dødelig-ikke-filmz.dk-bruger som jeg kunne finde på at slæbe med... :-)
Også mig, men det kunne nu os være sjovt bare at komme aflene. Synes klart at det er en feed ide, og det kunne være godt at stene lidt film, med noglen som går lidt op i det. For det er der ikke mange at min venner der gør(har dog et par, eller 2 som er med på den vogn).
_______________________________________ "I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
jeg kom lige i tanke om at jeg egentlig godt kender en enkelt herinde :) Men jeg synes stadig det ville være rart at ha en 'civil' (i mangel af bedre ord) med og det er jeg vist ikke alene om
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#21 McPeter 22 år siden
Noget af det jeg synes der kunne være sjovt var at få ansigt på nogle af de faste brugere og det kommer jeg jo nok til uanset hvordan du mener?! :-)
Mht. seriøsitet, så må det helst gerne have lidt indhold, men jeg synes stadig der gerne må være sjov og ballade og plads til også at drikke en øl sammen (ved ikke rigtigt om det giver mening?!). Tror det jeg forsøger at sige er at det ville være fint hvis der var nogle der havde noget fornuftigt at fortælle os, og det er også fint at se en eller flere film, men at der også skal være plads til at 'mingle' lidt... :-)
Glæder mig til at høre lidt mere om nogle af dine ideer og hvad du ellers har fået af inputs... ellers kan du jo også lige skrive hvis det er.
/Peter
#22 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Jeg er helt frisk på at mødes - også de få af os som bor i København og omegn, som de sidste par uger har diskuteret frem og tilbage. om det så kun er til en omgang film og lidt mad eller hvad vi nu kan finde ud af.
De inputs jeg har fået indtil nu har bl.a. været: Rundvisning på studier, DR, foredrag om et bestemt emne eller person for blot, som sagt, at nævne et par af dem.
Jeg er sikker på at uanset hvor mange vi bliver, så skal vi nok få det sjovt :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#23 lagoni 22 år siden
#24 Corgan 22 år siden
Jeg er helt klart med på ideen.
#25 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#26 McPeter 22 år siden
Ej, for min skyld ingen alarm - har selv en filminteresseret ven der bare er almindelig dødelig-ikke-filmz.dk-bruger som jeg kunne finde på at slæbe med... :-)
#27 filmz-Seth GekOo 22 år siden
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#28 lagoni 22 år siden
#29 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#30 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
Klart interesseret her, men kun hvis i ikke mobber mig.
I am like a wild horse, and you can't tame me..