Jeg har dog ikke fulgt med i hele serien, men jeg så dog senest et afsnit hvor Spike og Buffy get it on. - Så du er vel klar til at sætte tænderne i den scene, Mira? ;D
Wesley? Har vist ikke set nok afsnit af Buffy... Morbid, Kan du ikke lige gi' mig et link til hvordan han ser ud + måske en kort karakteristik, så jeg ved om jeg bør være stolt eller fornærmet. Under alle omstændigheder er jeg smigret... ;o)
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Jeg syntes nu at filmen er så kikset at den faktisk er kult, men at de kunne lave hele 2 serier udfra den er bare for vanvittigt, men okay personerne i serierne har jo også lidt mere at byde på end filmens :)
#6 - Cast du bare løs. Vil lige lægge et godt ord ind for mig selv som Superman fra Smalville ;)
#15 - Wesley er den lidt yngre udgave af eksperten Giles. Meget humoristisk og spøjs type udover at være bogorm. Synes bestemt det er noget at være stolt af :)
#11 filmz-Mira 20 år siden
vezzie-joh willow er sød, men jeg kan ike distrahere mig fra hendes karakter i american pie...og hvad hun bruger en blokfløjte til...gys...:P
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#12 filmz-Kadann 20 år siden
Du får det til at lyde som en dårlig ting..? Ikke alle piger har adgang til gulerødder og agurker.. ;)
#13 DarkLight 20 år siden
#14 Ikari 20 år siden
Jeg har dog ikke fulgt med i hele serien, men jeg så dog senest et afsnit hvor Spike og Buffy get it on.
- Så du er vel klar til at sætte tænderne i den scene, Mira? ;D
#15 Captain Vallo 20 år siden
Har vist ikke set nok afsnit af Buffy...
Morbid, Kan du ikke lige gi' mig et link til hvordan han ser ud + måske en kort karakteristik, så jeg ved om jeg bør være stolt eller fornærmet.
Under alle omstændigheder er jeg smigret...
;o)
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#16 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Den var god Morbid :) Hvornår begyder vi at skyde ??? Skal vi selv medbringe våben og diverse andre rekvisitter ???
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#17 filmz-NoX 20 år siden
#18 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#19 Morbid 20 år siden
#15 - Wesley er den lidt yngre udgave af eksperten Giles. Meget humoristisk og spøjs type udover at være bogorm. Synes bestemt det er noget at være stolt af :)
#17 - Den kan du så tænke lidt over :)
#20 Spanner 20 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem