Gravatar

#11 Scherlund 16 år siden

Må jeg ikke hellere tage ud og fiske? Er trods alt fra Esbjerg så det ligger i blodet - kunne lige så godt sige det selv inden nayze kommer på banen.

Jeg undskylder forresten for den grove off-topicness af mine indlæg.
Gravatar

#12 McPeter 16 år siden

Jeg har engang været i jylland og prøve at malke en ko - er du gal hvor skal man hive dem hårdt i patterne før der sker noget.
Det var ca. det modsatte af alt hvad man har lært fra ens kvindelige bekendtskaber hehe. ;-)

(sorry - hjælper ikke på min formulering at jeg er begyndt at gense lidt langt fra las vegas med robert hehe) :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#13 BN 16 år siden

Må man komme iført Darth Vader-maske og få lov til at beholde masken på under hele arrangementet? ... Jeg foretrækker nemlig at være anonym på filmz.dk.

Al indtagelse af næring kan evt. foregå intravenøst - eller nede under bordet. Så må jeg bare øve mig på at tale som James Earl Jones fra nu af og frem til dagen for arrangementet ... eller måske at tale med en brølende, hæs stemme á la Christian Bale's Batman.

Og nåja, jeg lover selvfølgelig at tage de tre Star Wars-prequels med som oplæg til diskussion.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#14 tiany 16 år siden

Seriøst hvor er alle jyderne henne? Dem må da der være nogle flere af?
Men super initiativ
Valar morghulis
Gravatar

#15 Buzz 16 år siden

De laver The Julefrokost,nogle skal lave den
Gravatar

#16 davenport 16 år siden

Spændende DL. Vi skal nok vinde tilsidst!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17 elwood 16 år siden

Shhh vi står liger og snakker om den nye John Derre Traktor...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 DarkLight 16 år siden

Lige nu ser det ikke overfedt ud for Jylland. På den anden side har vi den eneste pige. Jeg forventer dermed alle sjællændere laver deres Jylland grøn ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#19 PredatorX 16 år siden

Er jeg velkommen???
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#20 natterjack 16 år siden

(14) skrev:
Seriøst hvor er alle jyderne henne? Dem må da der være nogle flere af?
Men super initiativ
Jeg er jyde, men bor i Hvidovre.

Skriv ny kommentar: