Jeg har engang været i jylland og prøve at malke en ko - er du gal hvor skal man hive dem hårdt i patterne før der sker noget. Det var ca. det modsatte af alt hvad man har lært fra ens kvindelige bekendtskaber hehe. ;-)
(sorry - hjælper ikke på min formulering at jeg er begyndt at gense lidt langt fra las vegas med robert hehe) :-)
Må man komme iført Darth Vader-maske og få lov til at beholde masken på under hele arrangementet? ... Jeg foretrækker nemlig at være anonym på filmz.dk.
Al indtagelse af næring kan evt. foregå intravenøst - eller nede under bordet. Så må jeg bare øve mig på at tale som James Earl Jones fra nu af og frem til dagen for arrangementet ... eller måske at tale med en brølende, hæs stemme á la Christian Bale's Batman.
Og nåja, jeg lover selvfølgelig at tage de tre Star Wars-prequels med som oplæg til diskussion.
Lige nu ser det ikke overfedt ud for Jylland. På den anden side har vi den eneste pige. Jeg forventer dermed alle sjællændere laver deres Jylland grøn ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#11 Scherlund 16 år siden
Jeg undskylder forresten for den grove off-topicness af mine indlæg.
#12 McPeter 16 år siden
Det var ca. det modsatte af alt hvad man har lært fra ens kvindelige bekendtskaber hehe. ;-)
(sorry - hjælper ikke på min formulering at jeg er begyndt at gense lidt langt fra las vegas med robert hehe) :-)
#13 BN 16 år siden
Al indtagelse af næring kan evt. foregå intravenøst - eller nede under bordet. Så må jeg bare øve mig på at tale som James Earl Jones fra nu af og frem til dagen for arrangementet ... eller måske at tale med en brølende, hæs stemme á la Christian Bale's Batman.
Og nåja, jeg lover selvfølgelig at tage de tre Star Wars-prequels med som oplæg til diskussion.
#14 tiany 16 år siden
Men super initiativ
#15 Buzz 16 år siden
#16 davenport 16 år siden
#17 elwood 16 år siden
Shhh vi står liger og snakker om den nye John Derre Traktor...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18 DarkLight 16 år siden
#19 PredatorX 16 år siden
#20 natterjack 16 år siden