Jeg vil gerne overnatte hvis der er mulighed for at reservere en sofa-agtig ting - er én af Filmz-erne med dårlig ryg :/
Edit: Ellers må jeg få hr. husbond til at hente mig engang - jeg er jo vant til at være oppe hele natten, så det gør ikke mig noget, men jeg ved jo ikke om det vil skabe et problem for de der skal køre med mig? Altså hvis folk holder sig oppe hele natten gør jeg også bare - eller hvis folk går i seng kl. 4, bliver jeg bare hentet der...er ikke ligefrem typen der behøver at sove om natten ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#181 davenport 15 år siden
Edit: ellers så sov i dine underhylere på køkkengulvet. Det er sket før...
#182 Bony 15 år siden
Jeg må dælme have været stiv, for det kan jeg ikke huske.
;)
#183 davenport 15 år siden
#184 wimmie 15 år siden
Edit: Ellers må jeg få hr. husbond til at hente mig engang - jeg er jo vant til at være oppe hele natten, så det gør ikke mig noget, men jeg ved jo ikke om det vil skabe et problem for de der skal køre med mig?
Altså hvis folk holder sig oppe hele natten gør jeg også bare - eller hvis folk går i seng kl. 4, bliver jeg bare hentet der...er ikke ligefrem typen der behøver at sove om natten ;p
#185 davenport 15 år siden
#186 wimmie 15 år siden
Ellers må jeg jo se om der er nogen der gider holde sig vågen og underholde mig (udover dværgen selvfølgelig)
#187 cyberzed 15 år siden
#188 tiany 15 år siden
#189 Michael Andersen 15 år siden
#190 gi-jones 15 år siden