Det er meget ment, hvis man drejer rigtigt fra ved IBC i Kolding, så er det ligeud til man rammer Sdr. Hul-i-jorden. Når man kommer til en brolagt rundkørsel, hvor den ting i midten man kører rundt om mangler, så er man kørt 75m for langt.
Vi kan evt. sætte en af de først ankomne til at kører nogen online support via filmz til dem der har gearet i orden
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Så vi tager afgang fra århus der ved 14 tiden ca så ca.
Hmm hvad er det nemmeste er det ikke bare og hente dig gi-jones og så skal vi lige ha fundet ud af hvor nayze skal hentes, jeg prøver lige og skrive en pm til morbid, hvis ikke han svare så køre vi blot.
Han skal self. lige ha chancen for og melde tilbage.
Har sendt en besked til ham nu.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#621 Michael Andersen 15 år siden
#622 Corgan 15 år siden
Jeg skulle gerne være meldt til.... jeg har ihvertfald meldt min ankomst, betalt og reserveret en plads i bussen. :-)
#623 gi-jones 15 år siden
#624 dyg 15 år siden
#625 davenport 15 år siden
Adressen er Stenderupvej 198, men bare skriv 200 på jeres GPS, det er samme bygning.
I skal ind af lågen. Selve bygningen er en købmandsforretning, og der ligger et plejehjem lige overfor.
Hvem kommer tidligt? (De første skal nemlig dække bord, det siger reglerne ;D )
#626 HelmerJ 15 år siden
Vi kan evt. sætte en af de først ankomne til at kører nogen online support via filmz til dem der har gearet i orden
#627 davenport 15 år siden
#628 elwood 15 år siden
Hmm hvad er det nemmeste er det ikke bare og hente dig gi-jones og så skal vi lige ha fundet ud af hvor nayze skal hentes, jeg prøver lige og skrive en pm til morbid, hvis ikke han svare så køre vi blot.
Han skal self. lige ha chancen for og melde tilbage.
Har sendt en besked til ham nu.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#629 davenport 15 år siden
#630 wimmie 15 år siden