Det ved jeg endnu ikke. Det eneste jeg ved er at der er plads til 7 personer og indtil vidre ved jeg det er Darklight, evermind, Bony, Wang, PredatorX og mig, der har reseveret plads, men kan altså ikke huske om der har sneget sig en ind? eller om DU er den heldige 7'er...
Jeg leder også stadig efter en (gerne to, på vegne af Scherlund) plads i en bil fra Fyn (eller fra banegården i Kolding). Ellers må jeg hellere tilgive DSB dagens utrolig dårlig håndterede forsinkelse og bruge dem.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#78 - Så må vi da bare have en 2-3 terninger i gang på samme tid, det har jeg prøvet, det er altså også rigtig sjovt, så man heller ikke skal vente 5 min. på at terningen kommer tilbage til én.
Det ender nok med at jeg kører selv, så jeg ka' også samle et par stykker op i Kolding. Til gengæld bliver jeg jo så ikke og overnatter, så I må selv finde hjemover.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#71 Corgan 15 år siden
Really?
Hvorfra?
#72 MuManden 15 år siden
Det eneste jeg ved er at der er plads til 7 personer og indtil vidre ved jeg det er Darklight, evermind, Bony, Wang, PredatorX og mig, der har reseveret plads, men kan altså ikke huske om der har sneget sig en ind? eller om DU er den heldige 7'er...
#73 lagoni 15 år siden
#74 cansi 15 år siden
#75 davenport 15 år siden
#76 frankdrebin 15 år siden
#77 dyg 15 år siden
#78 elwood 15 år siden
Hehe terningen når jo kun halvvejs rundt til pakkeleg, før tiden er gået 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#79 MuManden 15 år siden
#80 wiseguy 15 år siden
Til gengæld bliver jeg jo så ikke og overnatter, så I må selv finde hjemover.