Gravatar

#41 davenport 15 år siden

You´re a busy little bee ;D

Næ, gider bare ikke i seng...

Musikmæssigt så forbered jer på Ween. Hvis man ikke lige kender dem, henviser jeg til ex.:

Ville egentligt hellere ha weekend nu... Skal op og undervise i jobsamtale i morgen, og jeg er mere törstig end motiveret....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42 HelmerJ 15 år siden

Det eneste jeg skal nå i morgen er at stå op. Regner med at gå kold omkring 5-6.30... Som jeg plejer....
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#43 davenport 15 år siden

Du er jo også på overførselsindkomst. En snylter på samfundet. En arbejdsløs!. Du er én af dem!.
Tænk sig...

;)
Gravatar

#44 HelmerJ 15 år siden

HEY!!! Jeg bliver først arbejdsløs om 1½ uge. Lige nu drikker jeg til fuld løn.

Sku vi lave vores egen chat tråd i stedet for at spamme 60 forskellige.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#45 wimmie 15 år siden

Nu var det jo ligesom jer der startede denne tråd alligevel ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#46 davenport 15 år siden

Nej, jeg skal i seng. Vi kan snakke IRL i morgen og tilrette dit nasseri!
Gravatar

#47 evermind 15 år siden

wimmie (39) skrev:
Kødsnacks...bedre end det lyder ;)

Nu har I vel husket at købe Brains? Ellers skal Evermind, Nayze og jeg selv ud at fange...

Jeg skulle lige til at sige, at der da kommer til at være masser af Brains til festen - men det er jo nok drukket bort, inden vi overhovedet når til spisningen!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#48 HelmerJ 15 år siden

Jeg fortrækker hjerne i %lage
Gravatar

#49 evermind 15 år siden

Men hjernen bevarer bare så meget mere af sin naturlige volumen, smag og vitaminer, hvis man spiser den råt!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#50 wimmie 15 år siden

Nåja, men så er de vel godt præserveret?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: