Jeg ved ikke om jeg ville kalde dette selviscenesættelse, men personligt ville jeg nu nok have ventet lidt med at slette min profil, hvis jeg havde startet diskussionen... jeg ville da være interesseret i at høre hvad folk skrev...
Anyway, når jeg ikke hænger ud på Filmz er jeg jer utro med et andet internetforum; tegnebordet.dk, og her er masser af selviscenesættelser - mest fra brugere der føler sig uretfærdigt behandler fordi de ikke kan forstå hvorfor de ikke må indsende tegninger som er kopieret/tracet efter andres tegninger - ja, verden er nu engang uretfærdig ;) Det sjoveste er når folk piver og piver og truer med at slette sig (jep, sikke dog et tab) og så opretter en ny profil en måned efter fordi de fik abstinenser :)
Bare vent - DoctorDoom vender sikkert tilbage - livet uden for internetfora er en tom og hul eksistens....
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Well - efter jeg slettede min profil og fik et lille smart program fra TDC fik vi sammen fundet frem til synderen, da vi fik hans IP da han forsøgte at logge ind flere steder via min maskine :)
Jeg ved godt jeg opførte mig måske lidt tosset, men jeg var også inde i en lidt dårlig periode :-/
#31 filmz-Kadann 16 år siden
Sandt nok.
#32 filmz-Bruce 16 år siden
#33 filmz-Bruce 16 år siden
#34 elwood 16 år siden
#33 Hvem er du ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#35 filmz-Bruce 16 år siden
#36 filmz-Kadann 16 år siden
"Shut the fuck up, Donny! V.I. Lenin. Vladimir Ilyich Ulyanov!"
#37 filmz-Bruce 16 år siden
#38 wimmie 16 år siden
Anyway, når jeg ikke hænger ud på Filmz er jeg jer utro med et andet internetforum; tegnebordet.dk, og her er masser af selviscenesættelser - mest fra brugere der føler sig uretfærdigt behandler fordi de ikke kan forstå hvorfor de ikke må indsende tegninger som er kopieret/tracet efter andres tegninger - ja, verden er nu engang uretfærdig ;)
Det sjoveste er når folk piver og piver og truer med at slette sig (jep, sikke dog et tab) og så opretter en ny profil en måned efter fordi de fik abstinenser :)
Bare vent - DoctorDoom vender sikkert tilbage - livet uden for internetfora er en tom og hul eksistens....
#39 Takfornu 16 år siden
Jeg ved godt jeg opførte mig måske lidt tosset, men jeg var også inde i en lidt dårlig periode :-/
#40 Bony 16 år siden