Den med moderen burde jeg have set. Jeg kan dog stadig ikke gætte den med ulvene. Jeg tror snart jeg har prøvet alt fra "dogville" til "must love dogs". ;o)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
#64 - nogle gange, når man sidder i sådan en situation, er det dejligt med filmz.dk :D Den med ulvene der regnede jeg sådan set f.eks. kun ud fordi jeg har været ivrig læser af denne tråd :D :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
-De brændende tegn er noget med d. 13 -det er noget mørkt h20 -barn/børn der leger -den er afsløret længere oppe i tråden, men de bærer tydeligvis nag -manden ligner jo en psykopat
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#61 e-male 19 år siden
Den med moderen burde jeg have set. Jeg kan dog stadig ikke gætte den med ulvene. Jeg tror snart jeg har prøvet alt fra "dogville" til "must love dogs". ;o)
#62 Martindan 19 år siden
#63 filmz-vassago 19 år siden
#64 e-male 19 år siden
thx, den trak godt nok tænder ud. Jeg havde desværre ikke set eller hørt om filmen hvilket nok har forårsaget mine store vanskeligheder.
#65 HonoDelLoce 19 år siden
#66 filt 19 år siden
De brændende tegn på marken.
Kvinden med H2O tønden.
De tre børn.
De to mænd på trappen.
Manden foran lygtemanden.
Please help.
#67 filmz-vassago 19 år siden
-De brændende tegn er noget med d. 13
-det er noget mørkt h20
-barn/børn der leger