Gravatar

#11 Bony 18 år siden

#10 - Hvis du selv synes den er fed er den vel heller ikke kikset at bruge?

Op på hesten Cowboy! ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#12 Benway 18 år siden

Der er helt klart noget romantisk over hatte, og det er trist de ikke er på mode mere. Jeg har aldrig selv haft modet til at gå med en, men jeg har dog altid beundret dem der har.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#13 jessup 18 år siden

Så vidt jeg husker gik/går Ole Michelsen også med en hvid hat med sort bånd - kan ikke huske materialet.

I øvrigt er Millers crossing obligatorisk for alle hatte ælskere.
This is just until June
Gravatar

#14 chandler75 18 år siden

Jeg fik engang en ægte Bogart-hat i fødselsdagsgave af min far - jeg tror han havde købt den i Petitgase. Den er ikke helt billig sådan en, 400-500 kr. vist nok.

Desværre er det ikke alle ansigtstyper, der ser pæne ud med hat, og jeg fandt ud af, at jeg ser tåbelig ud med hat.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#15 Kalle Ferm 18 år siden

#11 Det kan der være noget om, men det handler lidt om hvor gakket man ønsker at være. ;)

Jeg har dog en anden i en mere klassisk form, som er en dejlig sommerhat.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#16 Michael Andersen 18 år siden

Jeg har altid gerne ville have mig en Buster Keaton hat. Ikke fordi jeg vil gå med den, men bare for at have den hængende et sted i lejligheden :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#17 elwood 18 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 filmz-jonasgr 18 år siden

Man skal bare huske på at hvis der er flere som begynder at gå med hatte, bliver der også flere skaldede mennesker.
Men det kan jo så også have sin charme :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#19 azathoth 18 år siden

#14: Ku ellers snildt forestille mig dig med et tweed-jakkesæt (med læder patches på albuerne) og en bowler hat! :D
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#20 filmz-Le Samouraï 18 år siden

#9 - You said it! Det ville være cool.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: