Gravatar

#1591 The Insider 13 år siden

God kamp af Torres i dag, men det der er officielt den største afbrænder i verdenshistorien. BBC er enige.
War. War never changes.
Gravatar

#1592 bhs 13 år siden

Helt enig, man kan ikke andet end at ryste på hovedet af den afbrænder. Shit!
Gravatar

#1593 IK 13 år siden

The Insider (1591) skrev:
God kamp af Torres i dag, men det der er officielt den største afbrænder i verdenshistorien. BBC er enige.

En af de absolut sjoveste kampe jeg længe har set. Kampen vil blive husket for Torreses afbrænder og Rooneys kiksede straffespark.
Gravatar

#1594 Åkepool 13 år siden

Hold kæft hvor jeg glæder mig til Stevie er klar igen!! :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1595 HonoDelLoce 13 år siden

Åkepool (1594) skrev:
Hold kæft hvor jeg glæder mig til Stevie er klar igen!! :(

Hvis man skal tage noget positivt med fra kampen her i weekenden, så er det da, at Charlie Adam ikke kan være med i næste kamp! Jeg forstår godt nok ikke han spiller. Ham kan jeg ikke se noget lys i. Han har en fin teknik - men han har ingen fart, ingen overblik, ingen rolighed.. Øv!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1596 Åkepool 13 år siden

HonoDelLoce (1595) skrev:
Hvis man skal tage noget positivt med fra kampen her i weekenden, så er det da, at Charlie Adam ikke kan være med i næste kamp!

Enig, ham er jeg heller ikke vild med. Men han kommer vel også til at varme bænk, når Stevie er tilbage.
Gravatar

#1597 HonoDelLoce 13 år siden

Det kan man da i hvert fald håbe!

Men jeg er bange for at Stevie aldrig bliver sig selv igen. Jeg er bange for, det er for meget, han har været ude, så sent i sin karriere.. :(
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1598 Åkepool 13 år siden

HonoDelLoce (1597) skrev:
Men jeg er bange for at Stevie aldrig bliver sig selv igen.

Det er jeg sgu også. Men ifølge ham selv, kommer han tilbage bedre end nogensinde, men det skal han vel tro på.
Gravatar

#1599 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Jeg tror vi får den første fyring i italiensk fodbold i morgen. Inter har lige tabt på udebane til oprykkerne fra Novara (som af mange er blevet dømt til sikkert at ryge ned).
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#1600 MMB 13 år siden

Elsker, at det går så dårligt for Inter og Milan her i starten, selvom Milans start har været hård.
Forza Juve!

Skriv ny kommentar: